2012年7月26日 星期四

柳暗花明

上個月老公打算同某富二代合作做生意,最終條友都係打左退堂鼓。響呢個月老公繼續找尋合適的拍檔,事情在昨晚有突破性發展。

事緣老公的友人L小姐得到男友的口頭承諾,願意資助她開時裝店圓老闆夢。L小姐的男友N君不是順口開河的,不過在投資之前要看L小姐會有甚麼發展大計。L小姐其實真係冇咩「大計」,只係喜歡呢一行所以想做,至於點開始,點發展之類係冇咩頭緒的。老公和L小姐閒談間知道N君對做生意很有興趣,只要不犯法的生意都願意做,大前提就係要盤生意有合理利潤、前景同埋有清晰發展藍圖。N君有很多生意都不是自己親手打理的,都係以投資性質參與,只求結果不問過程。對於我地黎講,呢D就係最好的投資者啦!

昨晚L小姐生日,我們四人出來吃飯為L小姐賀壽。之前L小姐都有向N君提及過我們想找投資者的事,於是飯後大家就傾下有冇合作空間。老公只係好概括咁同N君講我地公司諗住做咩生意、咩市場、貨源、幾多預計盈利之類,N君就即時叫我地去睇一個現成的辦公室。呢個辦公室係N君公司的自置物業,位於地鐵沿線,乙級寫字樓兼新裝修,入面的設計好似為我地而準備咁,實在太令人驚嘆!N君打算將幾個辦公室合併,所以會有一些「較小型」的辦公室會騰空出來,佢不但願意投資,仲願意以低於市價的價錢租辦公室比我地,仲會提供一切相關支援,因為佢集團內咩人才都有,唔駃咩都自己攪,可以省卻好多人力物力!N君仲表明出錢冇問題,千萬唔好咩都搵佢解決就得勒,呢個合作關係相信好快正式生效了!

是次會面完畢,我地需要準備一個完整的計劃書比佢,待佢睇完詳細計劃之後就可以作最終決定了。今次會面,我覺得好似發夢一樣,佢完全冇任何質疑就表示支持,我估L小姐之前做左好多功夫呢!

2 則留言:

  1. 嘩,有時啲野好講緣份,合作做生意,分分鐘難過搵老公丶老婆!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺,做生意有利益衝突,唔係咁易搵到合適的拍檔。

      刪除