2012年7月20日 星期五

漏電男

知道咩係「漏電」嗎?當然唔係講電線殘舊會漏電,係講人。

人會漏電?唔係美國漫畫入面的超級英雄或者大壞蛋,係言行舉止無意之間令到異性產生「幻覺」的人。菲菲認識的人當中有幾位漏電男,一位係專登漏電,一位係唔知自己漏電,仲有一位動機不明有待觀察。

先講下專登漏電果位男士,四十來歲外形仍然保養得不錯,身型夠高穿衣有品味,單看外型已知佢叉足電。佢已婚育有一對仔女,不過很少會提及自己有家室。佢平時講野都幾精神的,但係對住部份女士講野就會漏電。點為之漏電?就係在女士身畔輕輕的說,好像在講秘密的模樣,但係內容並不是甚麼秘密,單是這種感覺就讓人心神恍惚。剛才說他的對象是「部份女士」,咁係點劃分呢?大凡靚女、有錢女、叻女佢都會專登漏下電,暗中培養女士對他的好感,好讓他日後有事相求時可得心應手。最絕就係佢從來冇去「追求」或「獻殷勤」,只係令到女士們對他有微妙的好感。在我認識的女性朋友中,最少有三位中招,在不同程度上 (金錢或人脈) 幫助這位漏電男。

另一位冇心漏電的是一位靚仔,三十來歲文質彬彬。平時佢有少少怕羞,聲線很柔和,和他傾計時有種很清新的感覺,彷彿和愛情片的男主角攀談一樣,令人悠然神往。他和人說話時很有禮地望著對方的眼睛,配合他俊秀的外形,定力少D都比佢電暈。他已有固定女友,但係有女性友人同菲菲講呢位俊男想追佢。真係笑死人!呢位女士都唔細啦,三十幾歲人都仲未識分咩叫「追求」,靚仔冇罪 ga,望住你講野係有禮貌,同追求完全扯不上關係啦!

最後一位動機不明的漏電男,好似未夠三十歲,不算很靚仔,不過性格主動熱情,亦都很喜歡溫柔地和女士傾計。他的聲線好似有魔力似的,會從耳畔直入心坎,連菲菲功力咁深厚都幾乎中招。菲菲認識呢位陽光漏電男時間尚淺,他的動機有待觀察!

以往只知道女性會以色做餌去達到自己的目的,原來現今男士都有此本領,佩服佩服!

7 則留言:

  1. 如果男生係故意的,咁直情係刻意放電! 我最憎呢類人,因為一般有目的,或為金錢或為生意,更過份的是呃女人心。

    回覆刪除
  2. 收兵,並不是女性的專利. XD

    回覆刪除
  3. 第三個陽光男,連菲菲都中招,真人不露相,亦無表露意圖,果然高手

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係「幾乎」中招,冇真係中招~XD

      刪除