2012年7月15日 星期日

老公的前世女友

好多人話女兒係爸爸前世的女友,我唔識睇通前世今生,冇辦法去驗證,不過目睹好多爸爸愛錫女兒的例證。

今日帶大仔去上跳舞班,連埋我朋友的兒子在內,全班只有三個男學生。我們到達學校時間尚早,兩個小男生換好衣服就在學校內嬉戲。佢地玩起上黎,講得好聽D係「活潑」,事實上係粗野。在你追我逐的時候不小心撞到女同學,當然我地兩位媽媽即時叫停他們,連忙向女同學道歉。女同學是爸爸帶她上學的, 一個粗獷的大男人看見自己女兒被人撞到 (沒有跌低,輕微踫撞罷了),即時流露出憐惜的眼神,擁著女兒又呵又氹,十足十氹女朋友咁。

在小朋友排隊準備入跳舞室時,一大班爸爸圍在門口,要看到女兒入了課室才肯離開。一般媽媽們都不會這樣依依不捨,小男生就要學獨立,不可以整日依賴媽媽嘛!唔知點解,呢間舞蹈學校特別多爸爸帶小朋友的,睇佢地個樣又唔似「家庭主夫」,我估呢班爸爸都係把女兒當成了小公主般愛護,連帶佢地學跳舞都必定親力親為,亦可能怕了我們的小魔怪會嚇懷他們的小公主,所以要全力保護吧。好一班溫室小花呢!

至於我老公,無論孻女有幾野蠻、暴力、發脾氣都好,都會照單全收,真的好似對女朋友的萬般忍耐咁,毫無怨言。唔怪之得我個女咁喜歡爸爸啦,可惜我呢個孻女唔係溫室小花,係霸王花!

4 則留言:

  1. 唉,我就是無緣再見我的前世女友!

    咦,說不定我前世是女人,或者和尚神父之類。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!或者你要儲埋幾個「前世女友」,在某一世一次過做哂你D寶具女都未定!

      刪除
  2. 而家好多男人有耐性過d 女人, 我都見過好多男人兇神惡剎, 一對住自己個女就又呵又抱. 經典例子: 沒腳既雀仔方中信.

    回覆刪除
    回覆
    1. 幾MAN的男人,一對住自已個女即刻變哂臉~ 哈~

      刪除