2012年7月4日 星期三

759阿信屋

菲菲認識「759 阿信屋」是因為2011年10月的可樂事件,當時759是超市霸權的犠牲者,但在今年四月的新聞中看見 759 已成為「低價壟斷者」,不論分店數目、營業額和盈利都在暴升。剛剛,連我家樓下的街市都有一間 759 了。



以前 759 確是有一段低價時光,現在貨格上的絕大部份是日韓零食,就算 deal 得再好的價錢,都絕對不是便宜貨色。再睇下店舖的門面裝修,越黎越有大集團連鎖店的派頭。或者換個角度睇,以咁嘅價錢買到咁多種類的日韓零食,又真係比日式百貨公司便宜的。但係,759 唔係衝著便利店和超市而來的嗎?點解競爭對手好似變左做日式百貨公司呢?暗地裡升左呢喎!

在商言商,759 可以突圍而出確係有一番本事。首要是選貨夠獨特,是市面上少見的類別。這些彷彿是「手信」般的零食,現在垂手可得了,當然吸引到消費者。在其他超市和便利店都有供應的貨品,其實佔架不多,並不可以作為指標。店舖設計都是令人舒服的,新的店都是用木做主題,加上暖暖的黃光,那種親切溫暖的感覺就好像到了某個小鎮般,不似便利店的金屬貨架般冷冰冰。定價嘛,其實難以參考,因為貨品有它的獨特性,現在幾乎沒有明顯的競爭對手可以比較,所以759正在享受 Market Pioneer 的優勢。它的成功,是因為老闆眼光獨到,和因可樂事件而聲名大噪  (其實759真係苦主,定係另類以本傷人作宣傳,真係無從稽考了)。

市場定位和市場推廣,真係一個好好玩的遊戲。沒有明確的規則,但市場佔有率和盈利比率就狼狠地說明了結果。希望呢間759唔好將附近的小店都嚇走,菲菲仲想買到真正價廉物美的零食,不想被迫追捧日韓新貴。


2 則留言:

  1. 閣下似乎唔知道呢間屋係上市公司老闆的副業黎

    回覆刪除
  2. 上市公司的副業…

    係既,係有上市公司BACK UP,我唔應該當佢係一般小生意看待~

    回覆刪除