2013年5月8日 星期三

自討苦吃

今個星期日係母親節,我見奶奶好耐都冇見過D孫仔孫女,於是發起母親節來我家食飯。原意係唔想出街同人迫,同埋冇理由母親節都要勞煩奶奶煮十幾人飯掛?

昨日去預訂母親節蛋糕,發現唔係間間都有2磅的蛋糕 (因為有11個人,訂一磅都唔知點切),搵到有2磅蛋糕的,又要考慮款式 (影相靚唔靚),又要考慮口味 (要就哂咁多人的不同口味真係唔容易)。揀左半粒鐘,終於訂到個達到以上要求的蛋糕,於是 send 左個 whatsapp 比各姑仔同叔仔,叫佢地唔駛訂蛋糕。

點知佢地的回覆係︰
細姑仔︰麻麻唔鐘意甜食喎 (但係點解佢地次次都會買蛋糕上黎我家呢?唔通佢地的蛋糕唔係甜的?)
叔仔︰買一磅得啦,我唔係好食 (唔食都要切GA!一磅點切11份呀?)
大姑仔︰叫小朋友畫張畫比麻麻好過啦!

睇完佢地的回覆,真係無名火起!我買個蛋糕姐,唔駛你一言我一語圍攻我呀?鐘意食多D,唔鐘意未食少D LOR,呢D說話唔需要講啦!究竟佢地識唔識咩叫「人情世故」GA?又唔駛佢地比錢,又唔係迫佢地食哂,諗住買個蛋糕比大家開心下姐,攪咩要一人一句插到咁行呀?2磅蛋糕都唔平GA,而家我好似貼錢買難受咁。

以後,有咩節日,我都唔會做孝順心抱,無啦啦叫佢地上黎食飯。呢D叫做自討苦吃!

沒有留言:

張貼留言