2013年5月11日 星期六

心虛

菲菲有2位印傭,佢地做野有時會疏忽,有時會失魂。不過係人都會有情緒高高低低,如果問題不大,我都係蜻蜓點水咁提下佢地就算。工人A來了5年,為人較正直,亦較笨。工人B來了2年,較為聰明,做事勤快,但係比較計較同埋多口。

平時如我有事要工人幫忙,一般都會叫工人B。因為佢話頭醒尾,一教就識,好多時要幫忙買東西和格價。正因為我常常叫工人B幫手同我出街買野,工人A就多左冇王管時間。以前工人A都會做下家務,但係近排發現我地出左去時佢索性咩都唔做。之前我有諗過同工人A認真傾下,不過佢份人好要面,如果兜口兜面話佢實諸多「解釋」,最後都係沒有結果。昨日,我終於想到了一個方法…

晚上,三個小孩都在家,我忙於跟大仔功課,工人A煮緊飯。正常工人B係要幫手睇住2個細的。但係因為工人A在下午沒有處理好堆積如山的衣服,工人B要忙於執好哂D衫。於是我走去問工人B…

我︰點解而家燙衫既?
B︰因為有好多衫嘛,唔執好今晚亞妹訓邊?
我︰(故意大聲D) 我之前講過晚上唔可以整呢D野,要睇細路喎
A︰(聽到我問工人B野,慌忙走出黎,好大聲地講) D衫未乾呀!
我︰點解下午唔做呀?
A︰我濕左少少GA… D衫未乾丫嘛!(越講越大聲)

之後工人A不斷大聲講好多九唔搭八的野,目的係唔比我講野。

我知佢心虛,佢怕我鬧佢冇做野,所以諗住用聲煞擊退我。
不過我既目的唔係要責罰佢,係要比佢知道,佢冇做野係瞞唔到我的,今日佢就不敢偷懶,好勤力做野。

******

昨晚,我提醒工人A,今日大仔返完普通話班之後要即時回家,因為我地要準備明天的飯局,有好多野做。

中午,佢地回家後,大仔好開心同我講︰「媽媽!屋企樓下開左間新舖頭呀!」。
我好奇間舖頭開響邊個位同埋有咩賣,就問工人A︰「樓下開左間新舖頭咩?」
點知,工人A又連珠砲發咁話佢諗住去印尼舖頭度買D野,所以帶埋大仔去。仲問我得唔得。我都未答佢,又繼續講︰「你問我要即刻答,我唔識講呀!」

我叫佢冷靜D先,我只想知有間咩新店舖姐,佢自己就鬼拍後尾枕咁爆左自己私下去買野的事,其實我係覺得好笑多D。

之後佢好緊張話︰「你一問我,我就好驚你鬧呀!」
我︰你冇做錯事又怕咩我鬧呢?

事實上,如果我要鬧人,唔會講一段開場白,要鬧就鬧,唔駛扮溫水煮蛙。好明顯,佢又心虛了。

都好,佢以後帶住我仔出去上課時,唔敢私自去買野,因為我個仔識得報串!哈哈!

沒有留言:

張貼留言