2013年5月22日 星期三

佛地魔

有睇過哈利波特的朋友,一定知邊個係佛地魔。呢個名,連提都唔可以提,一講起,彷彿不可思議的恐怖事情就會發生。

菲菲認識一位N小姐,最初認識她,因為她是我老公的學生。但係不久,有好多學生都向我老公投訴,呢位N小姐太討厭,如果N小姐再讀落去,佢地就會唔讀。看似係玩要脅,不過呢位N小姐經常遲到,上堂訓覺 (呢D都唔緊要),訓醒唔明又要問,問黎問去都係問佢「自身」的問題,並不是客觀的學術研究,所以令到很多人不滿。

課餘時間,就要想盡辦法搵我老公,一係上佢公司,一係打電話黎講幾粒鐘。講咁耐都冇實質內容,似係無病呻吟,浪費別人時間居多。呢位N小姐明知有我存在,當時我仲大住個肚等生細女,我唔扮產前抑鬱剷Q佢,已經極度比面我老公。因為佢太鐘意痴住我老公唔放,有些為人正義的學生,對呢位疑似小三更加不滿。(好在我老公有TASTE,呢件野佢哽唔落!)

最終,呢位N小姐再冇上堂,亦冇在學生之間的聚會內出現。

點知…

佢經由另一位朋友介紹下,我地和N小姐在同一宗教團體內成為兄弟姊妹!天呀!

N小姐今次改了對象,纏住我們的師父唔放,又係晚晚打電話講埋哂D無謂野。我們的師母可不是善男信女,一係當眾對呢位N小姐冷嘲熱諷,一係索性借故批評佢。呢D都唔怪得人,面係人地比,架係自己丟,邊個叫佢好攪唔攪,走去攪人老公?

N小姐在其他圈子,包括︰成長課程、公司、家人和朋友,都係不受歡迎人物。一係不斷搵人傾吐心事,一講就幾粒鐘。一係就專痴住團體內的首領 (例如︰佢老細 / 某 Training Center 的 Trainer / 我老公 / 我地師父等),而呢D人物全部係人地老公,咁又點會受歡迎?我都覺得佢好勁,我知唔可能要世上所有人都喜歡自己,但係要犯眾憎犯到咁盡真係未見過!

記得有一次飯局,某朋友想提起N小姐,我忍唔住講左句︰「佢係佛地魔黎GA,唔好講佢個名啦!」

席間,大家笑到拍哂檯,而「佛地魔」之名亦好快在不同的朋友圈子中流傳開去…

沒有留言:

張貼留言