2013年5月4日 星期六

攝影展

菲菲有一位多年沒有見面的朋友,最近他在面書邀請菲菲看他的攝影展。這位朋友雖然多年沒見,但他是菲菲的救命恩人,在一次困難中救過我 (不是錢銀上的「救」,真係救左我條命),所以我一口答應了。不過我始終不是文化界一份子,對看攝影展嘛… 哈哈,真係諗住去捧下朋友場,所以帶埋大仔去。一黎我有個伴,二黎又可以比大仔感受下文化氣息。

展覽場地在石硤尾,一個我甚少去的地方。和大仔抵達時,大仔大呼︰「我黎過GA!」。下?你幾時黎過呀?原來學校之前有帶過佢黎藝術交流呢!睇黎要感受文化氣息果個應該係我…

以前菲菲都去參加過一些攝影展、畫展之類,一般去到展覽場地的門口,會有接待處要簽返個名,有部份展覽仲會有簡介單張,甚至有人導賞。但係今次,真係一個好奇怪的展覽。展覽場地難搵都算了,去到埸館,冇接待處,冇工作人員,唔見我朋友,亦冇其他參觀者!整個展覽場地只有我兩母子同埋工人。咁我朋友邀請我黎,真係純粹睇展覽,連佢人影都見唔到。可能我太耐冇去呢D場所啦,所以唔知而家係冇咁好招呼呢…

好在我有帶大仔黎,真係有個伴陪我,如果唔係,就係我單拖去一個陌生的地方,睇一個其實我唔係好識的展覽!

沒有留言:

張貼留言