2013年5月30日 星期四

無知婦孺

雖然我係一個全職家庭主婦,但我唔係一個無知婦孺。

仍在職場工作的你,不用下下扮q哂專家,我講咩你都話有問題,搬好多data出黎駁我。你的目的係要證明你對我錯之嘛,有咩實質得著呢?

我唔返工,唔係因為我搵唔到食冇料到,係我有更加重要的人和事要關心。最重要係有一個好好的老公支持我!

你識得搵data我唔識咩?唔同你拗係因為我覺得好無聊。

你硬要搵d野去凌駕於我之上的,隨便你。

在職媽媽,你唔好響我呢d全職媽媽面前扮哂咩都識啦!我係全副心機精神去做一個媽媽,你仲要花心思響你份工度呀,講專家,你夠我黎咩?超!

唔識營養學,就唔好響我面前扮營養專家。唔好意思,我有營養學證書的,咩營養產品要點用,我可以講返個 talk 都得。網上資源係好豐富,但當中底蘊你瞭解嗎?

如何同孩子溝通,先唔講量 (我實多過你!),淨係講質都比你優勝。你懂得小朋友的潛台詞嗎?從小朋友的身體語言你瞭解到他們的動機嗎?你知道孩子性格的底層是甚麼嗎?

一味去買最貴最多人推的產品…
人云亦云咁去教仔…
呢d先至係無知婦孺。

沒有留言:

張貼留言