2013年5月24日 星期五

直昇機親戚

結婚對於大部份女士黎講,係一個好大的挑戰。你要嫁的,並唔係一位老公,而係一個家族。

被冠夫姓之後,無論時代如何變遷,無論你願意與否,都會多左一班原本係不相干的人來干涉你。呢班人,我地會稱呼佢地為「親戚」。呢班親戚,與我既冇血緣關係,大家性格、成長背景、人生觀、價值觀完全唔同,理論上係連朋友都做唔成。但因為我有了老公,就順道要有埋呢班「親人」了。

我和小孩的一言一行,一舉一動,都成為他們談論的焦點。每次見面都好似審訊大會咁,比人問足幾粒鐘,好似比人拉左返差館問話咁。佢地關心的其實只係小朋友的日常生活,其他人與事係完全不關心的。老公平時在外搵食,照顧小孩的事佢不太清楚,想幫我解圍都幫唔到。有時真係太煩,連老公都匿埋一二邊,等我獨力招架佢全家。所以我會盡量減少大家見面的機會,只有大時大節才會見面,好讓我有喘息的空間。

見面少了,就會用面書去報告小孩的近況。例如︰有咩威水野啦,有咩校外活動啦,去邊度玩啦之類,總之就好似明星咁不斷上載消息,比呢班人追下星。

當佢地見到照片內的小孩有咩不對勁,例如︰笑容不夠燦爛、衣飾髮型唔合佢地心意、去主題公園冇叫佢地一齊去、皮膚上的濕疹未好返等等,都會以各種方式來查詢。真係想講一句︰「你地好煩呀!不如自己生個小朋友黎玩啦,唔好煩我啦唔該!」。

如果我怕煩唔上載照片,一係追問我幾時擺相,一係話要上黎探佢地… 總之就係一日不見如隔三秋。我知佢地係錫小朋友,不過可以溫和點嗎?我唔係老奉要招呼你地全家喎!要照顧三個小朋友加一個大朋友 (我老公) 已經好忙了,再無餘力去應付咁多人的問話,請放過我吧,直昇機親威!

註︰現今,有「直昇機家長」,是無時無刻要監視子女所有活動的家長。直昇機親戚,你地知係咩啦!


4 則留言:

  1. 我覺得我算幸運,老爺果邊冇乜親戚,奶奶就乜都唔係好理(包括佢自己啲親戚),所以我冇乜呢啲煩腦,Yeah!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你真幸福!

      我都算不幸中之大幸,唔駛同奶奶住。呵呵~

      刪除
  2. blog 主你說出了我的心聲!!!!! 你不用應付99, 多好.....我認為好多99係..「怪獸家長」。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都聽唔少朋友訴苦,與99同住,問題多到令人有精神病!

      刪除