2013年5月21日 星期二

換新機

未有小孩之前,不知道DVD機原來是會爛的。菲菲講的係「爛」,並不是壞。只係我個大仔,已經整爛左2部DVD機。無論我放到幾高,佢都有本事駁腳上去整爛佢。所以我不會買貴的DVD機,反正下場都係比小朋友整爛。

最近,輪到細女成日走去攪部DVD機。部機冇爛到,不過唔知佢按左D咩制,所有碟播到一半就唔肯再播落去。我攪左部機幾日都攪唔掂,叫老公試下。佢又攪左好耐都攪唔掂,我估部機應該係壞左了。

壞左,不過都睇到,只係每隻碟只可以睇頭半截。我有打算去買過部機,不過老公話去深水埗買會平D,所以我將呢個重任交左比佢。責任係交左比佢,但部機一日未瓜佢一日都未的起心肝去買。之前我買左成套 Toy Story 諗住同2個仔煲碟,結果都係冇得睇,無癮!

星期日,我帶三個小朋友去逛書店,見到有 Cinderella 呢隻DVD,就諗住買比細女睇。佢實在太男仔頭勒,要搵D女性化既野去薰陶下先得。星期一,細女睇新碟睇到好入神,正當故事講到灰姑娘穿起舞衣和玻璃鞋,跳上南瓜車準備去王子的宴會時,部機一如以往停左。呢下可不得了,細女大吵大鬧要睇埋落去,但係部機真係唔肯播,我都冇計GA。

老公知道亞女冇得睇灰姑娘發脾氣,就九秒九衝左去深水埗買機。第二日,亞女有得睇哂成隻碟,冇投訴仲好開心添!

睇黎以後屋企有咩要老公做,只要叫亞女開句聲,就必定辦得快靚正!哈哈!

2 則留言:

  1. 哈哈,笑死!阿女阿女,試下要天上嘅月亮:)

    (菲菲唔好鬧我呀!)

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果亞女話要,老公可能真係要諗諗計! XD

      刪除