2013年8月23日 星期五

粉底液分享 - Maybeline Super Mineral 24

自從菲菲識得化妝開始,都對開架品牌有偏見。認為開架品牌品質不夠好,效果不夠靚,所以一直都唔會睇更加唔會買。

直到幾年前,有同事推介某開架品牌的睫毛液,試用後覺得效果比很多專櫃品牌還要好,慚慚對開架品牌產生了興趣。不過興趣歸興趣,都係去睇下姐,粉底唇膏呢D項目都唔敢試用,始終心存偏見嘛!哈哈!

最近菲菲發現用開的專櫃粉底開始不合用,容易甩妝。補妝多了又出乾紋。咁攪法唔係路喎!化妝都係想靚姐,攪到又甩又乾咁,顯得好老喎!於是我向各美女朋友交流一番,有某美女提議菲菲試用 Maybeline Super Mineral 24,佢話只用濕粉不上碎粉,個妝 keep 到之餘更唔會出乾紋。

呢位美女用開不少專櫃品牌,佢都會建議呢隻,當然好樂意去嘗試。

試過一次之後,對開架品牌真的改觀了。呢支粉底液質地好水狀,好易推開 (菲菲慣用手指,間中會用下濕粉掃)。亦因為係水狀,可以推到好薄亦有適度 coverage。上了妝之後感覺很輕,很貼面。

而家大熱天時,一出街就出汗,個鼻例牌出油。但係幾小時過後只係見到個鼻有少少油光,稍為印一印就可以了。其他出汗的位置仍然 keep 得好好,沒有乾紋亦沒有泛油,效果理想!

至於落妝方面,我專登用最輕盈的卸妝泡,都卸得好乾淨,讚!

我會繼續留意開架品牌有咩好野,有機會再分享下啦。

沒有留言:

張貼留言