2013年8月19日 星期一

教育生意

早前我的大仔去參加 KPCC 普通話考試拿了卓越獎 (即係 Distinction),隨後該教育機構 (以下姑且稱之為學校) 就話叫我個仔在年度畢業典禮上表演普通話朗誦。

呢間學校有開辦 2至3歲的兩文三語班,好讓一班未能入讀 N 班的小朋友有一個定時的學習環境。除此之外,還有很多不同的興趣班和學術班。我個仔都算係佢地開業以黎的第一批學生,一直都響度學普通話。事實上老師都教得幾好,起碼睇比賽和考試成績都不俗。

每年他們的兩文三語班都會攪畢業典禮,而其他興趣班和學術班的優異生會「獲邀」在典禮上表演,我個仔已經係連續兩年成為「表演嘉賓」。但係我地身為表演嘉賓的家人,為左捧亞仔場,係要買入場劵的。老公話,呢間學校都幾識做生意喎,話叫你個仔去表演,就焗住要買飛入場,仲幫佢賣埋廣告,show 比其他家長睇佢地的興趣班和學術班有幾勁。哈哈!比著我都會啦,唔通白白浪費呢 d 哂冷同吸納新收入的好機會咩。

亞仔平時唔會練習,在會場等待期間都好似悶悶不樂咁。叫佢影相張張都冇笑容,坐又坐唔定,都唔知佢捱唔捱到典禮尾段的表演時間。幸好佢上到台會變臉,親切笑容加上淡定流暢,表演完畢仲搏得熱烈掌聲。落到台又回復憂鬱小生的模樣,只係不停嚷著爸爸要比返段片佢睇,真係比佢吹漲。

而家做教育,好多學校都著重外出比賽成績,同埋搵呢d優異生出黎表演吸納新客。我地就一邊比錢,一邊幫佢搵錢,唔知幾時會比返個「電視框」我呢?

沒有留言:

張貼留言