2013年8月29日 星期四

有冇咁蠢呀?

呢 2 日有單新聞引起了我我注意,就係印傭被香港僱主虐待案。我冇刨哂D報導,不過大致上都係講有對育有三名子女的夫婦,2年前請左個印傭,對佢好左3個月之後就變成魔鬼,出盡怪招去虐待佢。又話唔出糧,唔比同外界接觸,冇飯食,唔比衫佢著,外遊時綁住佢唔比佢飲食和活動,仲迫佢著成人尿片云云。當然唔少得就係比僱主不斷虐打等等。

第一次見到呢單新聞,齋睇大字標題都幾嚇人。但係諗深一層,個印傭又唔係比人禁室培慾,個僱主一家大細唔通真係咁唔憂米,係要花咁多錢請個工人返黎虐待?個工人有冇咁怕事,要等到比人虐待左2年先至出聲?除非雙方都有精神病啦,如果唔係呢單野好難合理地成立喎。

部份香港僱主確係對外傭的工作表現不滿,但一般只有幾個處理方法,唔好老脾既就不停鬧爆佢 (反正香港人都好 like 鬧爆人,又可以發洩,又可以減壓,一舉兩得!XD),怕事既就忍忍忍直至工主完約,以上皆非的就索性炒左個工主。就算壓力爆煲,一時唔理智真係郁手打過個工人,都唔會打上癮掛?仲要屋企有三個細路都照打得咁兇狠?真係好令人難以置信喎。

作為外傭僱主的我,傾向相信個印傭作大。單憑報導 (現在只有工人作供,暫未知僱主方面會點講),我估雙方係有 D 牙齒印,個工人就趁臨返歸之前,煮返舖杰撻撻嘅比僱主嘆下,順便屈返一大筆錢返老家。外傭講大話呃僱主金錢、物資同感情已非新鮮事,實在有太多人中招。以前就搵熱水淋自己或搵把刀界自己一野扮受襲報警,而家就講到係一連串的虐打,D 故仔真係越作越離譜喎。唔通佢地以為香港人同佢地一樣咁「有智慧」?求其講幾野就有人相信?

如果不幸地,個工人冇作大的話,我就唔明點解個工人會蠢到咁既地步,要比人打足兩年都唔出聲。

無論事件係真定係假,都想講一句︰「有冇咁蠢呀?」

沒有留言:

張貼留言