2013年8月14日 星期三

風吹草民動

掛不掛八號風球對菲菲來說並沒有太大分別,因為我的小朋友仲返緊幼稚園,打三號就會停課,所以我有連續兩天的親子日。但係對於一眾打工仔黎講,幾時打八號風球就好大影響。

菲菲的打工仔朋友,在昨日早上開始進入戒備狀態,在各即時通訊群組不時「交流」所謂內幕消息。其實幾時打風,睇天文台公佈就最實際啦,咩「船公司」、「貸櫃碼頭」之類的來源,都係有心人一廂情願編造出來,完全冇根據但係唔知點解又有咁多人信。

昨晚雖然風大雨大,風力很強,打著傘都濕哂身,但唔知點解仍是三號風球。既然天文台仲未考慮清楚是否掛八號,晚上的課程仍要繼續。我們在傍晚六時,冒住風雨和放工的人群返回公司,教完書後約十時仍未掛八號,我們和一眾學生就如常去了食宵夜。

好嘞,等到天文台考慮清楚,終於決定在凌晨時份掛八號風球,大家都好開心回家休息,希望會多一日假期。怎料今天下午又是一片趕返工的混亂,這班打工仔慌忙返工,又火速放工,不禁怨聲載道。咁又係既,個八號風肯捱多2粒鐘,市面就唔會有咁大混亂,起碼返朝九晚六果班朋友不用如此狼狽。

其實掛幾多號風球,係邊個決定呢?係天文台定係力牆呢?如果按天氣,星期二下午已經好唔穩定,雨傘吹反了,路邊不斷有東西被吹倒,都仲係三號?明明雨勢仲係好大,仲聽到有雜物被吹到「嘭嘭」聲,就咁快由八號改掛三號?好多朋友等車都等成粒鐘,又要冒著風雨趕在兩小時內返到公司,個身仲未乾透又話放工,又要迫一輪車歸家,呢D又係咩安排呢?雖然冇我份,但我都認為好擾民。

我都知天文台好難做,但係要幾百萬人陪你咁玩法,難免會令咁多人不滿了。

沒有留言:

張貼留言