2013年7月30日 星期二

遲來的 N810

今日想寫下新題材,作為女人,冇理由唔講扮靚的,哈哈!

2星期前,菲菲的老公送了部日立 N810 給我,這部已經是舊款機,各美容博客都寫到唔寫了。當然我唔係介紹呢部機有幾神奇啦,一黎大把人寫了,二黎新機都陸續登場,寫都冇謂。

較資深的讀者都知道菲菲以前係做美容院管理的,對美容儀器當然有一定的認識。家用美容儀器不是新事物,但我一直都沒有試用,因為一黎怕自己冇恆心,二黎我對家用美容儀器的功效有點保留。

沒有做美容院之後,就沒有享用免費高級面部護理的權利。作為一位全職媽媽,亦不捨得花大量金錢去參加美容療程。所以這幾年都是自己在家做簡單的保養,幸好仲頂得住,未變成完全師奶模樣。

自從有了這部 N810,終於有返少少人生樂趣,亦對家用美容儀有了很大的改觀。原來一部小小的手提儀器,效果可以媲美美容院的儀器。用完之後,覺得塊面極滑,好耐冇試過呢種感覺了!

菲菲的朋友用完呢部機之後,都冇加其他護膚品。可能我青春不再啦,我仍會用上平時的護膚品。因我比較孤寒,在保濕 mode 只用「極潤」,嚴格來說只做了保濕,其他美白呀、緊緻呀完全冇做到,所以做完機之後,我必定會加返其他精華素做返日常護理程序,確保功效有增無減。

女人都係怕老的,我都希望「衰老」可以儘量延遲出現。女人要靚,真係無得懶。

沒有留言:

張貼留言