2013年7月5日 星期五

大意的媽媽

上星期有補習老師提議我去 check 下大仔係唔係資優,呢幾日我就忙於搵資料同問人。整合過多人意見之後,我有以下行動︰

1. 去協康會排期做評估,大約個半月左右可以做。
2. book左星期一去做皮紋測試。

以上行動,以前我認為只有怪獸家長才會做的。而家等到個仔差不多五歲先至同佢做,我都怪自己疏忽,點解咁遲先至發現有問題。如果我夠怪獸,早幾年同佢做左,就唔駛而家倒瀉蘿蟹咁。因為好多有關服務只會做到六歲,只有部份私營機構會跟到小六。好在評估可以趕在選小學前完成,咁我都可以因應亞仔的情況去幫佢選校,仲有得掹…

同好多家長和老師傾過,我個仔唔多似真係資優,似亞氏保加症多d。亞氏保加症都好普遍,我的家人朋友中有三位小朋友都有呢個情況,係自閉症一種,小朋友的智能係正常或資優。亞氏保加症,主要有三大特徵︰(1) 社交困難,(2) 溝通困難和 (3)固執或狹窄的興趣。我仔中哂三樣,成數都好高。

另外,亞氏保加症係一個腦功能的問題,並不是父母教養的問題。再爬網上資料,發現差不多五歲的仔仔,社交能力停留在三歲!呢2年我掛住個細女,忽略左大仔的情況,真係罪過!

好想快d到星期一,帶哂三個小朋友去做皮紋測試,等我呢個大意媽媽可以盡早瞭解小朋友的情況,可以用最適合的方式去培育他們。

4 則留言:

  1. 不用太擔心,有足夠愛的孩最後都成長得好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你!

      呢幾日冷靜下來,覺得不擔心了。既然一直都唔覺佢有好大問題,相信情況並不如想像中嚴重~ :P

      刪除