2013年7月8日 星期一

皮紋分析

今日帶哂三個小朋友去做皮紋分析,做的過程好簡單,出黎的結果同事實極吻合!

大仔果然係出現專注力問題,而呢個問題係天生的,不是父母管教出了問題。幸好他語文和邏輯都好強,絕對是讀書的材料,只要趁仲細個多訓練佢專注力會有改善。至於資優嘛,似乎仲未到位。

細仔專注力不錯,語文和邏輯算是中上,而且在創意思維和空間感等係好有潛質的,是三個之中最高分的一個。呢樣我都有留意,只有3歲的他,對藝術特別有共鳴,又愛繪畫,又愛用積木砌各色各樣的東西。皮紋分析師都建議我多發展他的藝術才華,不要迫他鑽研書本。

孻女同大仔有好多相似之處,語文和邏輯都好強,仲強過大仔,又係專注力不足,幸好佢情感發展較理想,係懂得和人相處的,所以問題不是太明顯。呢個女都係要加強佢專注力方面,不過而家太細,等佢大D先至可以做訓練。

總結以上分析,同我所觀察的情況一樣。當然,觀察只是我個人的推斷,做一次測試起碼可以比一個實在的數據我,令我更有信心地為三個小朋友作不同的準備嘛。

沒有留言:

張貼留言