2013年7月31日 星期三

強盜國

早幾日和一位做外傭中介服務的朋友閒談,問他最近生意可好?他說現在不敢再引入菲律賓女傭,只敢引入印傭。因為菲律賓政府的政策有所改變,如再介紹新來港的菲律賓女傭,輕則做一單蝕一單,重則可以摺埋以後唔駃見人。

菲律賓政府改了例,菲律賓女傭不用付任何中介費就可以享用中介服務,咁中介費由邊個比呢?就係僱主!即係香港僱主想僱用新來港的菲律賓女傭,要比香港和菲律賓的中介費、機票、驗身和保險,加加埋埋冇15K都埋唔到單。

比錢事少,呢班新來港菲傭,好多黎到香港不夠一個月都搏炒,迫香港傭主比一個月通知金送走瘟神。而呢位菲傭又可以在港逗留2星期去搵新水魚,變相佢地係黎呃錢,唔係打工。香港僱主如果炒得太多菲律賓工人,係會比菲政府列入黑名單,唔會再比你請菲傭。之前香港傭主在面書上交換一些專業搏炒傭工的資料時,就被刪了群組和惹上非議。試想想,僱主們大拿拿花了15K等了3個月終於請到人黎幫手,點知未夠一個月佢就攪到你家無寧日仲要賠一個月工資和機票送佢走,仲要收拾家中的爛攤子,何止經濟損失?簡直精神受創啦。想搵香港政府幫手咩?冇一個部門會幫到你的。於是呢班好似賊一樣的菲傭繼續活躍於香港外傭市場,繼續欺騙可憐的雙職家庭。

受害者唔單止係僱主,連中介公司都中招。呢班菲傭如果冇錢駛,就會去菲律賓領事館誣告中介公司濫收費用。女傭們不需要任何證據,菲領事館都會為她們「申冤」,迫令中介公司「歸還」一切費用。你可以唔比,但菲政府會把閣下列入黑名單,以後都唔駛做菲傭中介。

菲律賓政府近幾年的所作所為,實在越來越強盜!

沒有留言:

張貼留言