2013年7月6日 星期六

意外收穫

早幾日開始有暈眩感覺,原來我有輕微耳水不平衡,總是覺得坐在船上搖下搖下咁。好幾位朋友都勸我多休息,但係呢幾日都安排左親子節目,剛巧都是不能改期的,唯有頂硬上。

今天下午,帶大仔去看一間小學的開放日 (呢D活動只有不出席,哪可能改期呢?哈哈!),本來都是戰戰兢兢的,唔知自己頂唔頂得住 (幸好都OK),又唔知亞仔會唔會悶。但係我對區內學校所知不多,而呢間又係幾熱門的學校,點都要去睇下既。

首先係幾位老師同校長的講話,但係內容都幾悶,在場的小朋友和家長都在閒談,對台上的講者似乎欠了點尊重。好不容易捱過了訓話時間,我們就分組到校內各處體驗小學生活。呢間學校有部份新教室 (例如︰電腦室、視藝室等),但大部份課室,都係同我讀小學時的陳設大同小異,忽然有種時光倒流的感覺,哈哈!

估唔到我個仔去到一間陌生的學校,表現又幾唔錯喎。我地去左4個課室,首先玩電腦 (之前冇比佢玩過,但佢竟然識玩!),之後睇宗教影片 (佢又識答老師問題喎…),再去玩樂器 (音樂老師特意走埋黎讚亞仔可愛,仲問佢叫咩名),最後係玩英文遊戲 (原來我個仔識好多英文,我都唔知既?)。完成整個過程之後仲有小食,亞仔好乖請我食一半,佢今日心情應該唔錯,哈哈!

參觀完小學,我地到附近的M記食野,同檯有一對母子又係剛參觀完畢,不過當然係各有各食啦。我同亞仔傾計,問佢鐘唔鐘意呢間小學,又傾下佢平時返學的趣事。傾傾下,佢見到對面的小朋友手上有玩具,膽粗粗問人借黎玩。就係咁,我就開始同一位陌生媽媽展開交談。我個仔仲話要請小朋友食野,好似第一次見佢咁熱情咋喎。

今次的參觀,不單止對一間學校多了認識,仲係對自己個仔多左瞭解。原來在沒有壓力的情況下,佢的表現同平時係有天壤之別。我一直以為佢唔識同小朋友溝通,原來又唔係喎,係揀人黎溝通 (當然我仲未知佢用咩準則去揀啦)。以為佢唔鐘意答老師問題咩,今日又不斷舉手喎,似乎佢唔係我想像中咁被動。

見到佢今日的表現,我要用刮目相看來形容,可算係我今日同佢參觀學校的意外收穫!


沒有留言:

張貼留言