2016年8月4日 星期四

有一種無奈叫做親戚

上回提到有親友叫我買額外的暑期作業比亞仔做,但我拒絕了。

早兩日,呢位親戚竟然自掏腰包買咗兩本暑期作業比亞仔。我真係 O 咀,學校叫佢做一本,你就買多兩本,我係唔係要講多謝㗎?亞仔一早做哂啲暑期作業,目的就係想玩,點知做哂又整多兩本黎,算唔算整古呀?

在佢角度可能係一番好意,我應該謝恩。但背後的影響係我來承受喎。呢兩本暑期作業,就好似你未收工就做好哂啲嘢等放工去玩,點知你老細臨收工再比 double 工作你,嗰種感覺唔會係好 welcome 吧?我唔想個仔覺得功課係 never ending,終有一天會谷爆。我唔谷,親友走黎谷,呢種無奈真係非筆墨所能形容!

沒有留言:

張貼留言