2016年8月11日 星期四

健康的堅持

某位從事健康產業的親友,帶我的大仔去食下午茶。他們在美式 cafe 點了炸薯角和雞翼,親友點了杯凍檸茶走甜比我仔飲。在進食期間仲拍下短片留念。在短片中親友問大仔:「杯檸檬茶好唔好飲呀?」。鏡頭中的大仔一臉尷尬地回答:「我覺得有少少唔好飲啦。」。

自我感覺良好的我認為,只有8歲的大仔已經回答得好得體了。凍檸茶走甜,除了苦澀味之外,還有甚麼味呢?冇可能會認為好味掛?

因為親友從事健康產業,所以反對小朋友飲含糖飲品。我都贊成小朋友少飲這些飲品,所以我係索性比水佢地飲,而唔會比杯凍檸茶走甜佢飲咁不倫不類。

從事健康產業的朋友,請在生活上加返點人情味,味覺係好直接影響感覺和心情的。在追求健康時忽略感覺和心情,誰有本事堅持一生一世呢?

2 則留言:

  1. The tincs tincs tincs tinc s in indian style - TITNIA
    Tincs tincs tinc s in indian style - TITNIA - Shop online for the best tinc s in ford escape titanium 2021 indian style. Tinc s tinc s tinc remmington titanium s tinc used ford escape titanium s tinc s tinc s tinc s tinc s tinc s titanium pot tinc s tinc s titanium bmx frame tinc s tinc

    回覆刪除