2016年7月30日 星期六

套料

和工人傾閒偈時,佢話我的男家親友經常趁我不在時找她套料,問我們家中的大小事務。

好在我和工人關係良好,佢好醒咁十問九唔知。當他們追問工人點解乜都唔知,工人就答:「唔知未唔知囉。」。我在幻想佢地套料但不得要領個樣,真係覺得場面應該幾有趣。

點解一場親戚都要攪到咁鬼鼠呢?同埋做咩要咁八卦呢?我家中生活細節對佢地有咩影響呢?唔駛靜雞雞搵我工人套料咁無聊呀?

萬一我工人比佢地套到料,有冇諗過係將我家工人變成計時炸彈㗎?我工人忠心係好事,一次出賣得我,就會有下次。唔通佢地想養成工人出賣僱主的習慣?究竟佢地睇咁多宮廷鬥爭劇有冇學到嘢㗎?

講真我唔係嬲,係覺得佢地為求滿足好奇心而做出不智的行為。我教育唔到佢地,我只可以教好自己的工人。

沒有留言:

張貼留言