2016年8月9日 星期二

淺談健康產業

身邊有很多人從事健康產業,即係做健康補充品、美容品、水機、紅外線床墊之類的行業。我和老公年輕時都做過,老公更是做得很出色的那一批。

健康產業需求越來越大,按道理從事健康產業的人應該係搵到錢的。但事實上有大多數從事健康產業的不但搵不到錢,仲好神憎鬼厭。點解呢?

大多數健康產業都係行直銷模式,即係以人傳人的方式去發展。如果人的質數好,就係以生命影響生命,令更多人得到健康,實在非常偉大。反之,就會係 hard sell 甚至被演化成迫人買貨買職級的所謂「騙局」。

另一種我最常邁到又最令我反感的,就係打著健康生活的旗號,猛批評我的生活模式。咩早睡早起,多做運動,少肉多菜,少油鹽糖,戒甜品罐頭即食麵之類,對大多數香港都市人黎講都係不容易的。更加唔好叫人戒煙戒酒呢啲不受歡迎的話題。我唔係鼓吹不健康的生活,問題係要人一下子扭轉整個生活模式,在大多數人心中似乎係 mission impossible。

咁點先可以在這環境中鼓吹健康呀?其實好簡單,叫人戒乜戒物就話乞人憎姐,但叫人食健康食品去改善體質就冇咁大阻力。舉例:吸煙會消耗維他命 C,吸煙人士就要攝取更多維他命 C 來補充。結果係:冇叫人戒煙但健康產品會比「非煙民」食多咗,即係生意仲好做咗。

做咗客戶,再慢慢教育佢都唔遲吖。駛乜搬啲大道理出黎趕客咁 stupid 吖,呢啲叫吃力不討好,是做人做生意的大忌呢!

沒有留言:

張貼留言