2016年8月28日 星期日

飲宴

我仲係小朋友的時候,參加飲宴係一件極隆重的事。就算在街坊酒樓擺壽宴,大家都會著最靚嘅衫,戴哂首飾咁出席。時移世易,而家咩嘢都可以成為擺酒理由,大家都漸漸變得麻木,唔會再盛裝赴宴。

最近我們又要出席壽宴,雖然我們不打算搶主人家風頭,但老公一套西裝,我一條長裙也算是現在赴宴的基本衣著吧。

在飲宴前幾天,有親友問我要不要著得好隆重,我話:「都唔一定嘅,總之整齊企理就得啦。」。點知當日見佢係著住波衫波褲 (好短的),一副剛踢完波滿身灰塵的模樣去飲。

雖然而家冇人因為你著得唔靚而歧視你,但著得整齊係對自己和對主人家的一份尊重。飲宴當日會影好多相,會見到好多人,大家都著得整整齊齊,唯獨有一個髒波牛在相中,個情景都幾格格不入。

可能我們渴求認識新面孔,所以在飲宴這類容易認識新朋友的場合都會注意自己的儀容。不需搶鏡,得體就可以了。外表始終是給人們看見的第一印象嘛!

沒有留言:

張貼留言