2016年8月12日 星期五

新嘗試

老公被邀請去為企業家們講課,身為「跟得夫人」的我當然侍奉左右啦。下課後大夥兒去食飯,我和女士們講下女人經,老公就和男士們講下生意經。

食到一半,老公突然同我講,叫我提佢下星期要交文章。原來有朋友正在籌備一本雜誌,邀請佢寫專欄。當時我唔知點解,衝口而出透露我都好寫得,已經寫了十幾年 blog,仲開埋比佢地睇。

朋友睇咗啲就叫我都寫一個專欄,我又唔知點解即時應承咗。其實寫 blog 係純屬興趣,我冇諗過會在媒體寫嘢。既然咁爽快答應了,我會比心機寫好佢。可能上天有啲舖排我仲未參透,不過我好相信快就會明白的。

這算是一個新開始嗎?

沒有留言:

張貼留言