2016年8月12日 星期五

眼睛可騙人

眼睛看到的就是真相嗎?

則才我們一家在繁忙時間搭地鐵,我和老公先入,小孩和工人跟著我們後面。我踏入車廂後就擰轉身睇細路,正當我轉身時,站在我背後的人推我,我幾乎失重心向前傾。如果我真係向前傾,就會將我啲細路撞開。被推的一刻,我微微轉頭講:「唔好推啦,有小朋友呀!」。語畢,後面的人自己退後了。

我老公在我身旁,佢唔知有人推我,佢以為我無啦啦鬧站在我身旁的一對母女,就出口話我鬧錯人。仲話係亞仔撞到我,唔關人事。

到站了,我們下車,仔女隨工人回家,我和老公繼續行程。

待仔女離去後我先同老公請返件事。老公話我係向住對母女講,佢見人地黑面,所以先至話我。推我的人在後面呀,我個頭唔識擰 180 度㗎,點向住當事人呀?我同老公講:「我講完嗰句,推我的人已經退後,你梗係睇唔到啦。對母女冇推過我都以為我話佢地,唔係我問題,係佢地問題喎。仲有,亞仔明明冇推我,做咩要話佢?」。

老公無言,原來佢親眼目睹的竟然不是事實。

大家有試過因為「看見」而怪錯人嗎?我們有眼耳鼻舌身這五感,為何只相信眼睛?要騙過眼睛是最容易的,要騙過整體感覺就困難得多了。

下次在責備別人之前,請多搜集資訊,避免被人認為你魯莽、武斷和容易受騙。

沒有留言:

張貼留言