2014年10月25日 星期六

就快測驗了

開學2個月,話咁快就收到測驗的通告。亞仔間學校算係舒服,一年只有2次測驗和2次考試,比起3測3考的小學要舒服得多了。

暫時課程仲係淺,數學可以唔駛溫,只係溫習下中英文詞語應該都可以。作為一位 hea 媽,我唔打算陪太子讀書,我希望可以培養到佢自己溫習的習慣。

亞仔平時最愛扮老師,日日要細佬妹聽佢講書。令我想起我小時候,因為細佬妹太年幼,扮老師都冇學生,就會自製教材和故事書來自娛。在製作這些故事書時,就自自然然溫習了。在我印像中,我係幾乎冇乜點溫書,都考到好成績。

見亞仔扮老師時都有自製教材,佢會唔會好似我咁,順便溫埋書呢?如果佢學習的模式和我小時候一樣的話,我就可以繼續做 hea 媽了。

沒有留言:

張貼留言