2014年10月22日 星期三

證據

有支持佔中的人 whatsapp 我,問我旺角的情況。

旺角每天發生咁多事,有些有見報,有些沒有傳媒報導過。我不會去戰區,所以我就求其講幾件傳媒有報導過的事給她知。

她的回覆是質問我有冇證據,拉唔拉到人之類。

其實佢問呢啲嘢係想關心我定落我口供呢?係朋友嘅就算唔慰問,最少都講句無奈吖。我地顧及安全,冇咩事都唔會去高危地帶啦,其實除了見到好多警車警察之外,真係冇嘢好報導喎。我當係朋友式傾計,你要我比證據,係咪攪錯咗啲嘢呢?

在佢地心目中,我地呢班除了是人質之外,仲要為佢地充當戰地記者嗎?

談判冇結果,我們繼續做人質。或者已經是戰地孤兒,誰也幫不上忙。

冇問題,我不介意,我們總有辦法活下去。但請別再問我旺角有甚麼事發生,想知的話自己來找證據吧。反正傳媒報導都係講啲唔講啲,咩消息、圖片和短片都反映不了真相,亦沒有所謂的證據。

關心我們的人,謝謝你們!今天旺角還未爆發內戰,我們仍然安好。

2 則留言:

  1. 班人好煩厭。講真,"和平"並唔等於合法,而家法庭禁制令出埋都唔走,公然犯法,即係點?
    雖然你少去,但都小心!

    回覆刪除