2014年10月5日 星期日

放過我們一家大細吧!

又好耐冇寫文,呢篇文不煸情不感人,只因壓力太大,邊寫邊流淚……

忙暑假和開學已經夠哂皮了,諗住10月可以 plan 下其他嘢時點知提早佔中。事情發展得奇快,仲佔埋旺角,一夜之間我家的生活受到極大的干擾。

唔想講立場,唔想講政治,亦唔想講我們面對的壓力。唔想睇面書,連 whatsapp 群組都較哂靜音。不住在旺角的人叫我忍耐,細路返少幾日學唔會死,你咁忍得不如一家大細搬黎住同讀書啦。

我只知我地仲要交租交學費,一家五口要開飯,保護家人安全係父母天職。旺角市面一日不回復平靜,我們的壓力就會每日俱增。申訴苦況就批評我冇遠見,當每日都要面對生活和安全問題,再有遠見都捱唔到落去了。

我唔想住在戰場,懇請你們放過我們吧!

沒有留言:

張貼留言