2013年4月18日 星期四

久遺了的周公

失眠係一個好困擾的問題。不知從何時開始,菲菲常常失眠,不到三、四點是睡不著。長期失眠有很多後遺症,精神差、記性差,慢慢連身體各部份都出現毛病。菲菲不敢去看西醫,曾經用中藥調理,但效果不太顯著。

最近,菲菲因為骨患的問題去看了一位自然療法醫生。呢位醫生係我和老公老朋友,我知佢開業很久了,但從來沒有想過去找他,因為我對自然療法的認識不深,唔知佢幫唔幫到我。老公建議我去找他睇下,就諗住姑且一試。點知一睇,佢就一次過找出我身體上很多的毛病。昨日去覆診時,我忽然想起長期失眠的問題,佢瞭解左情況之後,開左D營養補充品比我。只係食左一次,昨晚竟然可以成功在11時睡覺,今早未夠八點就起床,而且精神不錯呢!

呢位老朋友仲拍心口話,跟足佢指示,唔單止身體好,瘦返廿零三十磅都唔係問題!我心諗︰「承你貴言!」 XD

3 則留言:

  1. Howdy!

    Would you please share with me the information of this Dr.?

    Many thanks!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好!

      不如你發個 email 去 vivi.vivicat@gmail.com,我 send 張卡片比你丫

      刪除
  2. 晉譽自然療法醫療中心
    Dr. Delex Chan
    Shop 4B, 4/F, Manson House,
    74-78 Nathan Road, TST
    Appointment: 2130 9841 / 2130 9842
    Enquiry: 8202 2658

    可以講係 Viola 介紹

    回覆刪除