2013年4月14日 星期日

心態才是永恆

昨日在一個面書群組內,有位媽媽問湊2個小孩是否很吃力。吃唔吃力,其實唔係講「工作量」,而係講心態。

菲菲有三位年幼小孩,正常黎講係好吃力的。事實上我都攪到五勞七傷,表面證據成立,湊咁多細路係好吃力的。雖然我真係周身骨痛,痛到連抱細女的力的冇,但係我唔認為呢D係吃力。有人會認為,菲菲有工人幫手,又唔駛返工,理應唔會吃力。當然唔係啦!工人只會幫忙做家頭細務,管教子女、安排起居生活、假日活動等等全部都要親力親為,唔通會旨意個工人會幫你教埋仔?

小孩要扭抱時,無論我幾累都會抱。通常一抱就抱兩個 (因為爭寵!),我估我D骨患就係咁「培養」出黎。小孩有爭執時,無論我幾累都會同佢地溝通,瞭解佢地的狀況再加以修正。三個小孩性格完全唔同,唔可以用一個單一方法去解決,往往係要用「多角度」去處理佢地的情緒,又要達至佢地心目中的「公平」,心力少D都頂唔住。

湊三個辛苦嗎?表面上真係唔容易,不過做媽媽係會超人上身,呢D所謂「辛苦」都不當一回事。當我在群組內分享湊三個其實都OK時,別人看在眼裡我好似講緊風涼話咁。唔通我會話佢地心態未夠強咩… XD

冇錯,我冇能力每個小朋友都悉心栽培,唔可能每個小朋友都比佢地學十八般武藝,亦都唔可能個個星期去迪迪尼當行公園,亦唔會一年去幾次旅行… 因為人多成本自然就好高,以上活動對於一個「大家庭」黎講實在係好吃力。不過三個小孩一同成長,我深信他們的溝通能力、社交能力甚至領導才能都比沒有兄弟姊妹的強。因他們在家已不斷受訓,呢D出黎搵食的「必殺技」比識八國語言、五種樂器更為受用!

菲菲堅信,教仔同跑數一樣,唔係講你做左幾多野,係做「對」幾多野!心態永遠係最重要的! ^^V

沒有留言:

張貼留言