2013年4月4日 星期四

和諧

如何處理家庭關係,其實真係唔容易。

既然已經成為了一家人,我對姑仔和叔仔都以禮相待,亦都教小朋友必須要尊重長輩。但是當這些「長輩」做出了對小朋友有壞影響的事,做媽媽的就要取捨。就是︰家庭「和諧」比較重要抑或小朋友的安全較為重要。菲菲盡量都會在保持家庭和諧的大前提下,去保護自己的小朋友。若過了我的底線,我就會放棄所謂的和諧。

如果姑仔不理的勸阻,都要抱著小朋友跑下樓梯…
如果在小女兒在公共交通工具上大叫大嚷,父母都在設法哄她冷靜時,姑仔又來指手劃腳扮專家…
如果叔仔無故彈小朋友的耳仔,彈到佢喊…
如果不斷有侍應在小朋友頭上「上菜」,我加以制止時被人揶揄…

我都盡了最後一點EQ去維持所謂的和諧不去爭辯,但是心中就有了鬱結。

為了舒緩我的鬱結和確保小朋友的安全,大家都係少見為妙,免得我為難!

2 則留言:

  1. 認同呀,不過你提到的幾件事我就一定忍唔到口,抱小孩跑樓梯、彈小朋友耳仔彈到人喊、被揶揄等,要出聲修正他/她們。

    回覆刪除
  2. 我真係好想好想出聲,不過我比面老公,所以今次忍左。事後已經向老公發出最後通牒,如果有下次,我係會自行「處理」佢地,到時唔好話我冇面比。

    回覆刪除