2013年4月4日 星期四

免費 facial

連續兩星期,菲菲都有機會做免費 facial。

因為菲菲是某日本牌子化妝品的 die hard fans (光顧了20年,但大多數只買化妝品,極少用它的護膚品),而該品牌又常常有免費化妝、facial 等比會員試,於是上星期我就享用了一次幾唔錯的免費 facial。既然人家是大品牌,美容顧問都係訓練有素,每個細節都做得井井有條,每句說話都有本事令你想即時買它的產品。自知銷售功力深厚,等閒之輩係絕對 sell 我唔到的。不過人地招呼咁殷勤,當比下面都諗住求其買D野。點知呢個品牌的護膚品價錢遠遠超出我呢位無業師奶的筆直,唯有厚住面皮試完就走了。

昨日又有機會去試另一個名不經傳的牌子。事緣呢間公司投資了一筆很大的資金,但銷情極不理想,希望找人出點子救亡。我老公一向有幫不同銷售團隊做訓練,在友人引薦下約了昨天同呢間公司的管理層見面。老公始終是男士,對美容產品不太熟悉,所以找我去試一次,看看呢間公司的產品仲有冇得發圍。

在做 facial 期間,我不斷詢問每種產品的特別之處,但係美容師似乎唔係好懂得表達。一邊做我都感受到產品係不錯的,不過在我再三引導下,佢都講唔到產品的精髓,真係覺得佢地捉到鹿都唔識脫角。不過唔緊要,既然產品係有得做的,總會有方法嘛。

做完 facial 之後諗住傾下點樣可以幫下佢地公司,點知佢地不斷講公司前景有幾好,發展有幾順利,好多大品牌 (例如我上星期試做的那一間) 的產品都唔夠佢地勁云云,咁即係點呀?玩野咩… 又話公司生意唔掂搵人救命,到想幫你手時就講到自己天下無敵,咁即係唔駛我地幫啦~ 最好笑係明明自己冇生意都覺得勁個某大品牌,呢D係自我陶醉定係思覺失調呀?




2 則留言:

  1. 我常收到邀請去做免費Facial,但一次都唔敢去,你的確功力深厚呀!勁!

    回覆刪除