2013年4月17日 星期三

祝融不要來

除左火警演習之外,唔知大家有冇走過真正的火警?唔知點解,菲菲真係走過幾次真的火警,今日在睡午覺時又走了一次。

15號我失眠,一直到16號的上午八時半才入睡。睡到12點半時,工人忽然拍門,話全屋突然冇電,開門出去睇時見到有好多煙同埋有「火羅」味,所以即時來拍醒我。當時我都未知咩事,只聽見門外有好多人叫走火警,一時之間我都唔知係邊度有火警。工人話係對面單位的電箱冒煙,又有好多人跑落樓梯,我估情況唔多好。我驚到唔知點算,就打比老公。佢心急問情況,我又唔係太清楚,又聽到有人話要快D報警,都唔理得咁多,求其拎件外套,著住件爛鬼T、短褲、踢住拖,拎埋電話同手袋就逃離現埸。當時2個仔返左學,我就同工人連埋細女 (佢連鞋都冇得著就抱起走人) 就直衝落樓梯。

唐樓果然係有煙囪效應,整條樓梯都係煙,加埋好濃烈的「火羅」味,感覺好恐怖!一路落樓梯時,不斷有警察和消防上緊去。落到地面,個心先至定返少少。有位消防員黎問係邊層出事,我的工人以不太流利的廣東話想回答。為免阻礙救援的速度,就截住工人唔比佢講 (因為我怕佢講完消防員都聽唔明),直接講左出事樓層同位置,等佢地可以快D攪掂。

我地幾個就好似災民咁企響屋企樓下,咁都唔係辦法,就打電話比老公,睇下佢返到黎未。正當食飯時間,老公叫我地去搵間餐廳坐低等佢。我從未試過以如此「盛裝」在旺角周街行,但係都冇計,帶埋工人同個女去搵地方。我又唔敢去翠華,真係好異相,最後都係求其搵個地方閃埋一邊等老公返黎。等埋佢之後我地都去左食野,我都冇胃口,又擔心屋企會唔會著火… 好在食完野時已冇事,我地可以返上樓,不過全幢大廈都冇電。

返到屋企,都唔知有咩好做。冇電即係冇電視、冇電腦、連想搵D家務做下都唔得,因為樣樣都係「電器」,冇電好似整個空間停頓左。跟住就諗,都唔知幾時先至有返電,又要去買電筒,又要諗下今晚成家人點開飯… (冇電連飯都煮唔到)。好在2個仔的學校有延展服務,小朋友可以在學校逗留至八時,有老師跟埋功課同有飯食,所以就打電話比校長叫佢幫幫手。又要通知業主有單咁既野,業主話對面單位係劏房,可能因為咁電箱會有問題。不過佢地攪到全幢大廈冇電,點都會攪返掂的。佢都冇咩可以做,我又冇咩可以做,唯有等…

八時去接仔放學時,樓梯已有燈,相信好快會冇事。最終,晚上九時就有返電,而家先至可以將呢段經歷和大家分享。在寫呢篇文時心情都未完全平復,希望以後的日子不要再走火警,真係好驚!

沒有留言:

張貼留言