2012年9月28日 星期五

手拖手

上星期菲菲和老公出席了一個應酬活動,場內大部份的人我們都不認識,亦沒有太大興趣去認識,只是比面朋友出席,好讓她對大會有個交待。呢個活動係一個商業組織的一週年晚宴,會員全部都係跑緊數的人,大家聚在一起就係希望吸納更多 referral,以互動的關係去增加生意。本來呢個概念是不錯的,但係會員要比五位數字的入會費,每星期必須要帶一位新朋友出席活動,以便大會可以吸納更多會員。會員本人的生意有否增長係一個未知之數,不過大會肯定有錢賺。會員大多數係保險、傳銷或小小企,對我們的生意幫助不大,所以純粹係一個比面派對,好讓朋友在晚宴交足人頭,唔駛比會長白眼。

老公係做風水師,會員們對呢位異類亦不大感興趣,所以席間我地兩個自己傾計食飯,大會進行咩環節都好似唔關我地事咁。好不容易到散席時,我地就離開會場歸家去。我地習慣了手拖手,有些人用好奇異的目光注視我們 (兩公婆拖手好平常之嘛,唔駛咁出奇掛?),終於有一位女士走黎講左句︰「你地都好恩愛喎,拖住手咁行,比著我就一腳伸開個老公勒!」。我和老公聽罷報以微笑,之後一齊加快腳步離開。

別人的家事我地唔會知亦不想知,不過我地兩公婆拖手都可以激發佢心中呢團火,要爆返句︰「伸開個老公」,相信她係喜歡事業多過老公了。菲菲和老公很喜歡齊上齊落,有咩事都共同進退,從來冇諗過要「伸開佢」。唔知係佢覺得老公阻住佢,定係大家未有足夠瞭解就結為夫婦,所以佢會有呢個想法。

菲菲慶幸可以找到對的人過埋下半世,真的是世上最幸福的事。

5 則留言:

  1. 要找到一個可以跟你共同進退的人真的很幸福,但很多時候真的談何容易...

    回覆刪除
  2. 慢慢找吧,找一個對的人,係要用時間去驗證的。

    回覆刪除
  3. 好羨慕呀! 我同老公初初都會拖手去街, 而家沒了. 因為大家隻手好鬼多手汗, 拖得耐就濕立立呀.

    回覆刪除