2012年9月4日 星期二

鎖鎖碎碎

超過一星期沒有寫網誌了,這星期除了忙於為兩個仔準備開學之外,就係病,病到連思考的力氣都沒有,所以寫唔出,哈哈!

今日陪同細仔返N班,今日係佢人生第一日正式上學,係我地的大日子。呢個小古惑在學校表現淡定,淡定到好似入左定,所以冇咩反應。細仔天生係觀察型,凡事都會先觀察才會出手。有D人認為呢D係慢熱或不夠主動,我就認為係「穩陣」。佢對小眼睛不停留意各人動態,遊樂時間都係「睇定D」先至決定玩D咩,全程不發一言,好嚴肅的一個樣子!呢個星期菲菲每天都要做伴讀書僮,引導他適應學校生活。

另外,這個星期又收到朋友打算離婚的消息,今年聽得太多了,聽到菲菲開始麻木了。麻木不是不仁,而係我可以為佢地做D咩?係咩都做唔到。為佢地的小朋友痛心嗎?人地父母都唔痛心,我咁著緊又點姐?可以幫到呢班單親小朋友嗎?失去父愛可以點彌補?呢D問題應該留返比佢地的父母和家人去思考,我地呢D旁觀者最好唔好參與。

至於我的健康嘛,真係令人氣餒。本來菲菲用緊最溫和的方式去減肥 (生完細女之後變左肥師奶,再唔減我怕會定型),但係都唔得。我又血壓低又頭暈,肺功能仲衰退緊,醫生嚴重警告我要食多D野,如果唔係會好難攪。呢幾日行步路都冇氣,連手袋都冇力拎,所以完成必須活動之後就臥床休息,希望可以快D復原啦。黎緊的日子如果少見菲菲寫網誌,應該唔係忙到寫唔到,而係身體未夠好姐。哈哈!


2 則留言:

  1. 飽肚是可以減肥的,注意食物卡路里就可以。

    你的生意進展如何?

    回覆刪除
  2. 我不是餓住黎減肥的,不過醫生話我食飯太少… 唉~

    生意差不多要正式開始了,可能到時會做到瘦… 哈哈!

    回覆刪除