2012年8月21日 星期二

爸爸請三思

又有朋友和老公要分開,個女才滿一歲不久,又多一個單親家庭了。菲菲都唔記得今年有幾多個朋友離婚了,真係覺得好痛心!

呢位朋友L小姐的情況比較特殊,佢地係冇註冊的,根本算不上係離婚。而佢「老公」有2次離婚紀錄,似乎呢位男士對婚姻並不是太認真,或者佢係一隻無腳雀仔唔適合結婚。據L小姐講,佢「老公」對前妻餘情未了,常常以SMS互訴相思之情。L小姐在懷有身孕時發現此事,亦曾經問過佢「老公」點解仲要同前妻有曖昧留言,當時她的「老公」答應不再玩火。到最近她的「老公」似乎固態復萌,成日偷偷玩電話,仲改埋 password。L小姐忙於照顧女兒都好少干預佢,不過佢「老公」以為她偷睇他的電話,又吵左一次。她的「老公」話覺得壓力好大,同L小姐相處唔到,對L小姐有戒心之類,所以決定要分開。呢位男士仲想爭取女兒撫養權,要女唔要乸。呢位男士紀錄不良,唔通佢想個女年年都叫唔同人做媽咪?

人家兩公婆點相處我不評論,但係呢位男士如果真係咁愛前妻,點解要離婚?就算一時意氣離左婚,佢都搵左另一個「老婆」啦,仲生埋小朋友,都唔可以專心一致為呢頭家咩?點解仲要同前妻有曖昧?據聞他的前妻已在外地再次結婚了,咁即係咩關係呀?佢地兩個在互訴相思的時候,有冇考慮到咁樣係會破壞兩個家庭ga?最無辜係個小朋友呀!不負責任的成年人,你地知唔知咁樣對一個小朋友會有幾大影響呀?講到尾,佢係愛自己多過愛家庭,簡單直接的一句就係︰自私!

每次知道有朋友離婚,菲菲都會好唔開心。如果冇小朋友我都覺得好d,但係已經為人父母,都唔可以拎d EQ出黎解決問題咩?仲有好多男士原來生仔之前冇考慮清楚,諗住生左之後咩都係個老婆攪掂。好勒,到個老婆真係顧住照顧小朋友,佢又嫌個老婆唔陪佢,就會出去搵慰藉。菲菲真係好痛恨呢D用下體思考的動物,枉為人父!

之前菲菲有提及的富二代,佢都有三個小朋友,不過三個小朋友的媽媽都不同。佢屋企有錢,再搵多十個女人去生仔都得,不過呢D小朋友佢地對父親、家庭同愛有咩睇法呢?我估係同我地一般人的睇法有差異。佢地生活水平可以好高,但係愛可以點彌補?

10 則留言:

  1. 所以我还是觉得生小孩是应该要考牌照的。

    回覆刪除
  2. 自由, 是自私的人好大條的道理.

    回覆刪除
  3. 我可以以個細路gei角度講返。系個細路個心目中永遠都對佢老豆有貶低的感覺(特別是男仔)。

    回覆刪除
    回覆
    1. 始終都係拋妻棄子,又點會令人看得起?

      刪除
  4. 係生仔之前都應該諗下自己「適合做父母嗎?」做父母真係好大責任加!!

    回覆刪除
  5. 正如我之前所講過的故仔一樣... 最無辜的, 還是個小朋友...唉~ 無錯, 人都是自私的。真可悲...

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望人們在生小朋友之前真係諗清楚,如果未玩夠就唔好令自己下一代受傷害。

      刪除