2012年8月19日 星期日

年薪百萬

菲菲有三個小孩,暫時仲係全職無飯主婦,仲好懶惰地請了2個外傭,一家七口的生活全靠老公獨力支持。本以為我地的每月支出好驚人,點知一山還有一山高,強中自有強中手,真係令我嘆為觀止!

早幾日我地同一位老友A君食飯閒談,先至發現我地的生活其實係好「草根」。A君係我大學師兄,又係我老公老友,佢第三個女又係我大仔的同學,之前我又幫A君打過工,大家都幾有淵源。A君有4名小孩,好似有3至4個傭人,老婆響佢公司幫手做野 (同菲菲情況差不多),仲係同外母大人一齊住,一家十口何其壯觀!佢D小朋友仲細,管接管送,上興趣班等的時間和洗費都不菲。我地傾傾下講到家庭支出呢個問題,菲菲問︰「你地一個月駛唔駛十萬支出呀?」。A君答︰「梗係唔夠啦!而家我已經比錢比到麻木左,唔單止有每月固定支出,仲有D係日日清既數,真係比到冇哂感覺!」

A君唔係出身豪門,亦唔係娶左個有錢老婆,白手興家自己攪生意,菲菲都好佩服佢的能力、膽色同勇氣!佢成日叫我生多個,我真係頂唔順嘞!老公有錢養我都冇力湊啦,我唔想挑戰呢D極限嘞,哈哈!

以前覺得年薪百萬係一個好令人自豪的成績,到了今天,原來只係一個基本生存的要求,真係嚇怕一眾未生小朋友的人。大家唔好笑我怪獸家長,冇工人係唔駛死,不過要餐餐叫外賣同埋日日拎衫落街洗之嘛。如果是但一個小朋友病左都要一拖三去睇醫生,唔好比小朋友分開上興趣班,或者完全唔上,咁就可以唔駛請工人了。

好多人都話以前D亞媽一個湊幾個做埋家務都仲得啦,不過而家社會已經唔同左,唔可以獨留兒童在家,唔通帶住幾個小朋友又拖又抱咁去買菜?定係掛住做家務,由得小朋友唔識功課都亂作一通?而家好多親子習作,唔理你識唔識都要乖乖就範,鬼叫香港的教育制度咁畸型?連入一間普通的學校都要睇小朋友有參加咩課外活動,比賽係咩成績,有冇能力為學校增光,我地可以完全唔跟呢個遊戲規則嗎?我地又唔係做莊果個,暫時仲未到我地揀。一係再努力D搵多D錢,送哂D仔女去外國讀書,就唔駛比香港的畸型制度玩殘。以前只要讀書成績不是很差都可以繼續有書讀,而家平均分唔夠90分就會收警告信,再唔係比封 Referral Letter 你去考其他學校,為保學藉,就算小朋友唔上興趣班都要去補習。以前的社會係咁的嗎?家長可以咩都當唔知唔理嗎?自問做唔到咁灑脫,除了自己節衣縮食之外,仲要抽調更多人力物力同財力去維持小朋友們的「基本生活和學習水平」。

好在我家支出唔駛每年一百萬,仲頂得住!

沒有留言:

張貼留言