2012年8月8日 星期三

開天殺價

有沒有人聽聞過總代理的價錢貴過小量批發價的道理?今日菲菲又大開眼界了。

之前老公想和富二代合作做生意,最後因為富二代縮沙而告吹。後來佢願意提供貨源,只是不會參與投資和營運。今日我們約了供應商的代表開會,商討供貨細節。當傾到價錢時,對方竟然要求我們每件貨多付一筆費用,是給富二代的酬勞。呢個價錢比其他小批發商的價錢更高,我們傾的是香港區的總代理,竟然要付比小量批發 (每件) 更高的價錢,是甚麼道理?呢位富二代係唔想比我地做香港區總代理丫?定係佢腦殘呢?呢件貨因為缺乏資源做推廣,所以銷量一直都很差。我地就係睇中呢件貨有利可圖,先至願意提出成為香港總代理的合作協議。而家生意佢又唔想做 (因為懶),叫佢比貨又獅子開大口想中飽私囊,我真係想兜口兜面鬧佢一句「廢柴」。

呢位富二代口口聲聲話要賣好呢隻貨,做D成績比佢老頭子睇,原來都係「講就天下無敵,做就無能為力」。你唔識做唔緊要,我地睇中你件貨想幫你做,竟然玩「過水濕腳」呢D小把戲,呢條友仔有冇大志 ga?做香港區總代理,好明顯我地要的量係好多,正常係可以 bargain 一個更平宜的價錢,佢竟然要我地多付一筆錢比佢自己袋,條氣真係唔多順。佢地都未攪清楚,貨源係好重要,但係我唔搵你係可以搵其他貨,生意一樣可以照做,但係冇人幫佢出貨,就未必搵到另一個人去同佢大批銷貨。邊個上把,邊個下把,佢好似仲未好清楚喎。

我同老公講,如果佢堅持要呢個價,呢單 deal 拉倒好了。我地有其他貨源可以傾,而其他供貨商亦願意提供資源 support 我地出貨,正常人都知點選擇啦。


6 則留言:

  1. 要怎么做太明显了。
    本来我们这星期也要去谈生意,但对方也是临时缩沙。
    最不喜欢没有信用的人。

    回覆刪除
  2. 我真係好唔鐘意呢D人,好在未開始之前知道佢係咁,到合作後才知仲大鑊。

    回覆刪除
  3. KK,我在EMAIL看到你有留言,不過唔知點解響度睇唔到。佢應該係冇同佢老頭子提及過要抽水呢回事,如果有實係比佢老豆丙返鑊九九九純金啦!叫佢入股?呢條失匙夾萬鬼有錢入股咩,仲有同呢人D合作,同捉隻老鼠入米缸冇分別,我真係唔制呀。

    回覆刪除
  4. 我最討厭富二代呢類人,要是有別的供應商,就無謂同佢再傾下去. 除非,佢既產品利潤好高.

    回覆刪除
  5. 除非佢產品系自己發明有專利權,如果唔系都唔一定要同佢買啦~ 其實我有d八卦想知系邊類產品 hehe~~

    回覆刪除
  6. 冇專利GA,我地做保健產品

    回覆刪除