2012年8月14日 星期二

五年人事幾番新

今日菲菲忽然好有興緻睇返我個舊 blog,寫得最多係2007年7月。如果唔係KK講起,我都忘記左原來我一個月內寫左67篇,而家諗返起都唔知當時自己點可以寫到咁多野。睇返內容,當時係跑數跑到氣咳的日子,我竟然仲有閒情逸緻寫咁多野,而且大部份都係長篇大論的文章,都未睇哂我都要同自己寫個服字!

一邊睇一邊回味當時緊張刺激的工作情況,驚覺呢幾年菲菲改變左好多。以前的菲菲真係兇悍無比,連我都唔相信自己當年原來係咁 tough。不久的將來我會重返職場,唔知到時又會係咩境況呢?我 d 同事又會唔會頂我唔順呢?哈哈!不過人大左,成熟左,唔會好似以前咁衝動,會識得停一停諗一諗,相信和我共事的人唔會太難過吧。以前很喜歡玩人事鬥爭遊戲,十足十宮心計咁,有好多同事包括老板娘都比我玩到氹氹轉,而家菲菲仲會唔會花心思落呢 d人事鬥爭上呢?我估有需要時我係會嘅,不過會玩得低調 d,冇以前咁落力掛。哈哈!

在工作上,菲菲仍然堅守做到最好同埋突破自己的原則,只係會以一個較溫和的方式去表達。我衷心希望不需再惡形惡相咁返工,亦都可以達到高水平的工作表現。呢個就係菲菲將要突破的一個範疇。我要成為一位受同事愛戴又有出色表現的管理人!

2 則留言: