2014年7月5日 星期六

叩門後記

上篇文章提到,小兒派位不理想,菲菲和亞仔奔波了差不多一個月,幸運之神瞄了我地一眼,終於在6月30日收到電話,我地叩門成功了!收到電話的一刻,即時放下心頭大石,彷彿整個月的壓力都釋放出來了。

我地叩到的,不是甚麼名校,都係一般的小學,但已經比起獲派的那一間好得多了。

亞仔有好多同學仔都派得不理想,整個六月家長們見面時都係關心叩門情況。據我瞭解,大約只有三份一的小朋友叩門成功,其他的小朋友仍在等待中。

菲菲有位家長朋友算是最熟稔,我地 2 個仔由 playgroup 開始已是同學,住得又近,成日都會出黎玩。佢個仔獲派一間二線小學,朋友完全不能接受,到處叩門,希望佢個仔可以叩到一線學校。佢每日都問我亞仔叩門叩成點,又勸我不要買書買校服,直至八月中真係冇 offer 才去買云云。

佢每天的「慰問」,原來不是朋友間的互相關懷。當佢知道我個仔叩到學校時,佢既態度就即時 180 度轉變。本來約好的活動,求其作個理由取消了。過了 2 天,發生了一件對我來說好震撼的糾紛。一班家長無啦啦走黎指責我,言詞惡毒無理,我完全唔知發生咩事,唯有向學校求助。事情最後是解決了,在解決的過程中,我知道就係我呢位「好友」做的好事,刻意擺我上檯,煽動一班激進家長黎攻擊我。

我個仔同佢唔同校網,我叩到門唔會影響到佢,唔駛玩到咁大呀?好在菲菲仲有少少 EQ 同 AQ,2 日之間就拆得掂呢單野。但係我就一夜成名,臭名遠播,我估以後 D 家長見到我都會兜路行。不過唔緊要啦,我呢 D 火星人,真係冇辦法同地球人做朋友,睇下幾時有錢,就搭火箭回火星吧。

比朋友出賣,我已不是第一次。算啦,如果出賣了我佢會感到開心的話,我當做一個善功德啦。我已經不會去計較誰是誰非,反正人人都認為自己的對的,根本沒有討論的空間。

既然叩門成功,我就專注同亞仔準備返小學的事務,其他人和事,你地自己慢慢玩啦。

2 則留言:

  1. 好奇,佢向邊間學校投訴你呢?同埋佢以咩身份丶理由丶或資格做呢樣野?

    但讚成,而家嘅 focus 係攪掂自己先,反正上小學之後,又會有另一批朋友,同呢個同學仔,話唔定第日根本冇聯絡呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢冇去投訴我,因為佢冇理據去投訴。佢只係煽動一班家長去攻擊我,小朋友有病冇去睇醫生,危害社會喎。我同校方保持良好溝通,本來小事一宗,無啦啦比人煲到好大之嘛。

      我已經 unfriend 了佢面書、加佢電話入黑名單,在 whatsapp 都 blacklisted。擺明同佢割席,呢個人從此在我生命中消失。

      刪除