2014年6月15日 星期日

考驗和希望

6月7日小一統一派位公佈結果,今年派得頭三志願的只有 66.4%,是歷年新低。

人生的考驗,就在我得知我是餘下的 33.6% 的時候開始了。我大仔獲派的小學,我只知它的名字、地址和宗教背景。因為之前我從來冇諗過選呢間,所以當我收到派位時,一時之間都唔知點算好。

同其他失望的家長一樣,我都忙於填表、整 portfolio、叩門同帶小朋友去面見。經過一星期的忙亂之後,終於有時間靜下來寫下野。今年實在太多人去叩門了,勝算真的不高。現在可以做的,除了等電話之外,就係發掘一下被派學校有咩優點。優點唔係冇既,不過唔夠吸引。但係到開學時都未有消息的話,幾唔鐘意都要讀。

小學派位即係派彩,中唔中標純粹係運氣。派得不理想,只係暫時運氣不夠好,成世流流長,呢 D 只係小考驗。希望派得不理想的家長,不要沉淪在悲傷之中,辦法總比問題多,今日解決唔到唔代表呢世都解決唔到。放鬆 D,希望在明天!我都為自己加油,希望好快有好消息啦!



沒有留言:

張貼留言