2014年7月26日 星期六

笑話

昨晚和老公的中學同學飯聚,當中有朋友的女兒升中一獲派第一志願,當然要恭喜下佢地啦。席間另外有朋友講起,有家長因為小朋友獲派第二志願而不開心,急著要叩門。聽罷覺得都幾好笑,第二志願都唔差啦,唔一定要派第一先至可以接受呀?

點知呢 D 都仲未算勁,有獲派第一志願的家長都感到不滿。唔係呀?已經派第一志願比你,仲有咩唔開心呀?原來家長們在選校時沒有把最勁的學校放第一志願,覺得自己好似蝕底了。真係無奇不有,咁都有得不滿,無言!

2 則留言:

  1. 派到第一志願重要扣門,Sorry 我覺得佢地不知所謂,浪費社會資源。今年有個上晒新聞的個案,個仔派到第一志願,重係九龍區某傳統名校,但個阿媽重同個仔去香港區嘅“名校皇者”扣門,簡直離普。我在網上看到,九龍果間現在嘅學生話,當年派到呢間學校,開心丶激動到流淚,今年果個人,如果一早冇心讀,就留返個位比其他人啦。因為“第一階段”係冇分區嘅,佢咁想入港島區果間“名校皇者”,第一階段同攪珠時嘅第一部份(兩者都係可以跨區嘅),就應該揀“名校皇者”啦!正一生人罷死地!

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意!

      唔單止中學,早幾年我同大仔考幼稚園時,有部份家長都係考到幾間,但遲遲都唔肯放返 D 位出黎。我仔唔叻表達,考十間,十間侯補,當時焦急的我真的好痛恨「生人霸死地」的家長。

      刪除