2014年7月14日 星期一

女兒受傷了

星期五晚我和老公出街食下飯拍下拖,一返到屋企,工人面青青同我講亞女整親隻眼流血。當時嚇到心都離哂,老公即時走去睇下,看似係皮外傷。老公哄亞女玩,觀察佢狀況,我就問清潔究竟發生咩事。

我有 2 個工人,在傍晚時份我講明一定要有一個工人睇住班細路,尤其係我外出的時候。如果佢地睇住都玩成咁,只好怪我我小朋友太頑皮。而事實上,有一個工人在洗碗,而另一個負責看管小孩的工人就無啦啦自己走左入廁所,又唔通知另一個工人,於是班小朋友就處於無人看管狀態。就響呢個時候,亞女同細仔追逐,在廚房的工人聽到「嘭」一聲之後衝出黎,見到亞女受傷大哭。而廁所裡的工人仲未肯出黎。亞女眼角滲血,嚇到魂飛魄散。不久我地就返到,負責看管小孩的工人驚慌地坐在地上,唔敢講野。

當時心中係極之有氣,但都冇狠狠地鬧佢,只係同佢講︰「已經係第二次勒,係唔係每次都要出事你先至唔會自己走入廁所唔出聲呀?」。佢不斷道歉,但又有咩用?佢出年完約,到時唔會續佢就算。始終我經常晚上有事要外出,點都要有人睇實班細路。佢地仲細,我忍多\佢一年咁多啦。

老公睇左亞女一陣,應該係皮外傷,冇再流血,但眼肚腫了。我個心好疼,雖然佢係頑皮,但如果有人在場,點都會制止到。當時心中暗付,呢排除左必要的情況,晚上都係唔好出去了,真係信佢唔過。同亞女玩左一陣,就叫亞女早 D 訓啦。當晚心中忐忑,好夜先至睡得著。

翌日起床,工人話亞女眼角仲有血水滲出,嚇到我立刻帶亞女去急症室。星期六的急症室迫滿了人,我估要等好耐先至有得睇。咁我就打電話去搵睇開的醫生,講明係眼晴受傷都話要收工,叫我下午四點半再去。我實在唔想等,就搵老公救求。不久我收到一個學生來電,話可以找她的視光師朋友看看。其實搵視光師並不是我的即時解決辦法,而呢位學生係有學順勢療法的,我即管問下佢有冇時間幫我睇下。真好彩,佢好快就過黎同我個女睇,

幸好真係皮外傷,佢開了一個療劑,飲了一次,眼部已不再滲血,腫亦慢慢消了。今天星期日,一起床去睇亞女,情況好轉得好快,我諗食埋今日一劑,明天應該會冇事。

我一向都不太 buy 西醫的一套,不過講到受傷,就一定會去搵西醫。今次事件,令我對西醫更加沒有信心,去公營醫院就迫爆咁多人,搵私家醫生又話要收工,等佢地救命真係大鑊。好在我都認識好多不同種類的醫師,不需要依賴西醫。早排我的小朋友染上手足口病,中醫和西醫都話藥只係減輕病情,不是甚麼治療。只有學順勢療法的朋友可以肯定地比到解決方法我。我同小朋友試過,不需 2 日,手足口病真的痊癒了。

事實上有好多不同的療法都比西醫有效果,點解小朋友有病,一定要去睇西醫?


3 則留言:

  1. 防患于未然,你大仔都要去小学了,可以考虑慢慢教会他一些责任感,譬如没有大人在的时候他要负责弟妹的安全,排解纷争等等。

    多了责任当然也多了回报,假如一切安好,就奖励他,鼓励他的行为。

    当然刚开始效果不明显,但这个简单的leadership练习对他日后很有帮助。

    我大儿子还差半个月四岁,叫他看管他那半岁的弟弟,我下楼扔垃圾。回来的时候看到弟弟在哭,而他不理电视正在播放的卡通片而很努力的试图安抚弟弟,当时就给了他一个冰淇淋作为奖励。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你的兒子好乖呀!

      我諗要再努力 D 去培養下佢的責任感。其實我都有教佢照顧弟妹,有時都做得到既,不過當細佬妹打交時佢會行埋一邊,可能佢怕事掛… =.="

      刪除
  2. 怕事,可能是因为之前一些类似情况处理有点问题。

    责任跟权利是手牵手的,这个我们成年人是最了解不过的。

    大儿子有责任看管弟妹,那他也该有足够的权利去执行他的责任。譬如弟妹如果打架,不听话,做危险事情等等,大哥可以告诉爸妈,让爸妈来判赏罚。

    当然,先决条件是大哥是个诚实的人,而诚实不撒谎正是我现在重点培训的一环。

    回覆刪除