2014年7月10日 星期四

夜深人靜時百無聊賴的我在胡思亂想

晚上 3 個小孩都睡覺了,老公有工作仍未回家,正好有點私人時間做下自己野。

早 2 個月前報讀了一個簡短的 Human Design 課程,內容是很吸引的,奈何導師的筆記實在太難明,彷彿把整篇英文放上 Google Translate 翻譯成中文就派比我地咁。每隻中文字我都識,但文法錯哂兼詞彙怪相,實在冇辦法理解。所以呢個月我幾乎晚晚都在把一本睇唔明的中文筆記,翻譯成為睇得明的筆記。雖然很有趣,但今晚想休息一下,所以想搵 D 輕鬆 D 既野睇下。

煲左陣 You Tube,睇左陣面書,仍然感到百無聊賴,唯有走返黎自己個 blog 度寫下野。

以前我好鐘意玩面書,但覺得面書太可怕了,就算只係 post 一張生活照,都會唔知點解攪出好多風波。呢排我都冇再在面書發表甚麼,有時連留言都唔敢,當自己消失左算數。有想講既野,都係留返響度講好勒,起碼認識我的人 (除左我老公之外) 係唔知我有寫 blog 的。在網上世界黎講,呢度係最安全了。

學校的風波表面上是平息了,但我心中仲有條刺,近排沒有去學校亦沒有接觸任何家長,希望事情可以快些淡化。但大仔在學校似乎出現了點問題,有部份同學唔同佢玩,佢好唔開心。我心中知道點解,但大人的事,點解要攪到去小朋友度呢?我唯有叫佢搵其他同學玩啦,始終一班有咁多同學,唔會全班同學都杯葛佢掛?

同做教育界的朋友講起我的遭遇,佢第一句就問︰「攪你果 D 係港燦呀?」。原來老師們好唔鐘意呢類自以為是又聲大大的香港家長。佢地會成日因為雞毛蒜皮的事鬧到翩天覆地,完全破壞了校園的和諧。聽罷,我心中有點點安慰之餘,亦為日後的家長歲月而擔心。往後的小學和中學,我都要擔當家長的角色 (希望大學時唔需要咩家校合作啦,讀大學要學識自立啦!),仲要面對呢 D 「港燦」家長,我都唔知幾時會踩親佢地條尾,又比人拎出黎批鬥,實在好煩厭。

亦和另一位火星朋友傾過,佢好攪笑咁叫我睇多 D 港劇,先至明白現在 D 人諗咩。佢話我完全唔接觸地球文化,又點同地球人相處呢?哈哈哈!係我錯,冇入鄉隨俗,我要好好反省一下!講完笑,佢認真地講叫我小心選擇朋友,明知同佢地唔同channel 就無謂勉強自己啦。

寫到呢度,老公回家了,胡思亂想完畢,又要開工做公司野了。

2 則留言:

  1. 小兒的事牽連到大仔嗎?好可憐,d家長咁無聊的嗎?回想我們的一代個個細路都係自己玩自己,大人要返工唔得閒搞呢d學校政治嘢。希望你得閒的話分享多一點,我可以學下嘢 :P 同埋,希望你大仔可以儘快跨越呢件事啦,小朋友嘅世界,同輩間嘅事係最大的了,希望唔會對佢有太大影響。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝關心!

      我覺得無聊的小事,在某些家長心目是大事,大家價值觀不同,我都唔會費神去理會佢地。至於大仔的情況,我會由得佢自己去面對一下先,反正幼稚園生涯已到尾聲,大家都會各散東西,影響不會太大。

      刪除