2014年4月24日 星期四

我回來了

這幾個月,我正在經歷一些心靈上的考驗,沒有心情寫文,亦不知道可以寫D咩,曾經諗過就此休博算了。但近來我卻斷斷續續收到網友發給我的電郵,他們都因為睇了我寫關於銷售的文章而有些感受。直至剛才,又收到另一位網友的電郵,才發現我的文章和想法,其實對很多人都有點意義,所以我決定再寫,至少寫下現在我的感受。

最近我在經歷甚麼呢?就是要經歷「平凡」。菲菲在職場上勇戰了多年,有很多人認同我的能力,我的說話有很多人願意聽,我的見解有很多人願意接納。漸漸我就覺得自己很了不起,當然至直現在我都認為自己很捧,哈哈!在 2009 年我捨棄了職場,全心全意做個全職媽媽,經歷了很多心理調整,先至適應下來。

這幾年我全副心機都花在家庭上,幸好都有點點回報,三個小孩都開心快樂,老公亦不需為家事而操心,總算稱職吧。漸漸身邊一些人就用「師奶」的眼光來量度我。冇錯我而家冇打工,但我的職場智慧不會突然消失,我對人和事的洞察力亦沒有減退,有些人因為定型我係「師奶」,覺得我沒有甚麼見識,男人工作的事的我不會懂等等而看不起我。老實講,我真係受唔到呢D白眼,我絕對會還以顏色。沒有得到我的批准,誰都不可以睇唔起我。好可惜,呢D睇我唔起的人,就係我老公的朋友,為左比面老公,我忍。

呢幾個月,不停有些我認為「不合理」和「不尊重」的事發生。基於比面老公,表面上我不發一言,別人更加認為我係白痴。私底下,我同老公分析利害和事態發展等等,佢都唔太認同,激到我就黎發顛。好啦,我不停遊說自己,放下吧,人地點睇由得佢啦,反正我都冇做野咁耐,當自己脫左節啦。

但收到幾封電郵之後,我對自己多了點肯定。我唔係冇料,係人地唔識欣賞。唔緊要,會睇我文章的人識得欣賞就得勒。所以,我會繼續以我的作風,響呢度繼續分享。呢度有識得欣賞我的人,我不會輕易休博了。

在 2013年12月5日,我寫了這一篇「希望是我錯」,在今天基於事實,當時我沒有看錯,只是大家包括我老公都唔願意相信我的看法。老公,如果你有緣睇到呢篇文章,我的意思並不是要 show off 我的能力,我只係想你知道,我做每一件事都係由你的利益做出發點,我絕對不容許別人去傷容你,亦不容許別人去離間我們的感情。如果有人時常同你講「唔好話比你老婆知」,我百份百肯定佢身有屎,怕我睇穿佢,阻止佢去利用你。我係「小器多疑,婦人之見」,定係「心思細密,觀察力強」,我相信你係有能力分辨的。

舒了口悶氣,可以整理心情,諗下可以再寫D咩了。

6 則留言:

  1. 加油啊! 你d長期讀者 (包括我)還在的 ;D

    回覆刪除
    回覆
    1. 好開心見到你留言呀!我會努力的!^^

      刪除
  2. 晌你個博度學咗好多嘢﹐ 平常懶沒有留言﹐ 加油呀

    回覆刪除
  3. 不如写一些关于小孩日常生活的教育吧。在你休博这几个月,我们又添丁了,惊险万分,早产了10周,现在总算是健康的成长。

    回覆刪除
    回覆
    1. 恭喜你呀!小寶寶健康就最好了!

      我都打算寫多D同家庭有關的文章呢~

      刪除