2014年4月27日 星期日

我的夢想

做了師奶,不一定沒有夢想。我都有一個夢想,希望可以買樓收租。呢個夢想好似好冇大志,但諗深一層,可以有樓收租,即係建立一個真正的長遠收入,真係唔駛做都有錢洗,你話幾爽!

之不過講就容易姐,要有足夠市值的物業,先至有條件講靠租金過活。呢件事,一直停留響夢想階段,仲未有膽去行第一步。早排老公的其中一個學生買了他人生第一間物業,不久之後成功租出,開始做有收入的業主了。我地替佢高興之餘,亦從佢口中得知佢係上咗一個課程之後學會物業投資的竅門,所以開始了收租的生活。

聽罷我都極有興趣,今天課程舉辦簡介會,我就拉埋老公一齊去了解。其中有幾個三十歲左右的學員都係讀了這個課程後買了樓收租,並計劃在短期內再度置業累積資產。呢個課程,正好可以幫到我實現夢想,於是二話不說就拉埋老公一齊報讀。

其實要讀,我一個都可以。不過講到買樓咁大件事,仲要係買完一間又一間,大家必須要有共識,所以我都叫佢報埋。學費唔平的,但我有信心學識物業投資一定搵得返,絕對值得投資。

我好期待快啲到七月,就可以快啲知道點達到我的夢想了!

2 則留言:

  1. WOW, can y share the course info?

    回覆刪除
    回覆
    1. 簡介會其實好簡單,只係灌輸財務自由的重要性。我一早已想找一個可以真正達到財務自由的方法,所以未去之前都諗住報。課程係由一位馬來西亞導師負責的,今次簡介會係香港方面攪的,導師冇黎到。我只知佢地會攪多次簡介會,如果你想知道幾時攪 (而家我都未知),可以 send 個 email 比我︰vivi.vivicat@gmail.com

      刪除