2014年1月7日 星期二

理所當然?

星期日菲菲一家和朋友吃晚飯,朋友讚菲菲的三個小孩很乖,會主動和人打招呼,又安靜地自己食飯。菲菲聽罷當然好開心,但開心完之後細心一諗,呢啲基本嘢咋喎,唔駛特別講出黎吖。

朋友話,而家啲細路唔多主動同人打招呼,食飯時一係走黎走去,一係顧住睇平板電腦唔食飯,再唔係就亞媽一邊哦個仔食飯,一邊餵個仔食嘢。有時大人想傾下計都唔得,因為要忙於叫小朋友食飯。

我一直都唔明,如果家長想小朋友專心食飯,點解要開平板電腦比佢睇?有嘢睇就梗係唔食嘢啦!亞媽又怕個仔餓親,就餵個仔食嘢。呢個係咩邏輯呀?乜教識個仔專心食飯真係咁難?

仲有,食飯都要迫,得罪講句,我覺得好折墮。食飯係生理需要,香港竟然富裕到要迫人食飯,我真係 O 哂咀。

我家小孩有半小時晚飯時間,食飯時唔開電視,夠鐘必定收碗。食唔切或周圍走的話,話之佢喊通頂喊到嘔都唔會再有嘢食,直至明日早餐先有得食。我堅持咗幾個月,就唔需要再為食飯呢個問題糾纏 。小朋友都習慣食飯要在限時內自己完成,唔駛迫唔駛餵,我認為這是理所當然的。

我都有同朋友分享呢方面經驗,曾有人批評我殘忍。係,我係殘忍,但在社會上再殘忍的事多如天上繁星,基本連食餐飯都面對唔到,第時小朋友在社會中可以經得起幾多風浪?

希望大家不要随意用一部平板電腦去 calm down 你的孩子。他們需要學習融入社會,唔係預習做宅男宅女呀。

沒有留言:

張貼留言