2014年4月28日 星期一

財務自由

昨日提起過「財務自由」呢個字眼,聽就聽得多,一般人真正做到冇乜幾個。大約二十年前已經知道有「財務自由」呢個願景,但只限於願景,根本唔知以我的本事有咩能力可以達到。「財務自由」簡單D講,即係你的被動收入比你的支出大,唔需要再為生活而工作,可以有足夠金錢過你想要的生活。以前,我只認為二世祖先至有所謂財務自由,一般打工仔如我係冇可能做到的。

做了咁多年銷售,響好多範疇都聽人講過呢個 term。尤其做傳銷、保險、基金呢類,就好多時會講及「財務自由」。老實講,如果要靠以上途徑達到夢想,冇話唔得既,不過唔係咁容易做到咁解之嘛。我老爺仙遊後,有一間物業留返比奶奶收租。因為物業本身價值都不錯,所以收返黎既租絕對夠奶奶生活有餘。呢D就係所謂財務自由了,唔駛做都有一個資產提供現金收入比你,而呢個收入係會追得上通漲,繼續令係生活無憂。

要做到呢一點,只要你擁有一個有租收的物業就可以了,好似好簡單。不過好多人連自己住果間都未攪掂,又點會有能力購入多一間或以上去收租呢?有首期銀行都未必批按揭,只係得個想字。

其實要做到財務自由,唔一定要投資地產\。所有各式各樣的投資項目,只要你真係識得玩,輸得起,輸完學到教訓,再接再勵,總會有達到財務自由的一天。除此之外,仲要有驚人的毅力、信心、膽色、眼光、努力、EQ、AQ和FQ等等,先至有機會做到。冇做足功課同裝備好自己就盲目投資,結果只會得一個,就係做炮灰。

我唔想做砲灰,亦唔想我老公一個人養哂成頭家咁大壓力,亦唔想老來要睇媳婦面色做人,所以今次要好好把握呢個裝備自己的機會,可以儘快走向財務自由的第一步。

如果你睇完呢篇文覺得我好天真好傻,唔緊要,你係正常的。

如果你對我的想法有共鳴,我們對自己的人生都有願景的,希望你都可以達成你的夢想。

後記︰菲菲今日心情低落了一天,但壞心情不會影響我的信念。就係事事不順,心情不佳,更加要為自己打打氣!

2 則留言:

  1. 前天太忙,来不及打回应,就写到这里吧。

    在美国,我在大学时候都听说过类似的讲座。但仔细听之后觉得像传销比较多。

    能够学到东西当然最好。但必须考虑建议是否纸上谈兵。

    其实10多年前出了一本书叫穷爸爸富爸爸,当中的建议很多,但做得出来的人有几个?

    在下今天已经拥有6套房子,挪威三套,国内三套,还有一个门市(占25%股份,岳母四姐妹合买的),挪威有一套正在卖,其他的都是自用居多,国内也只有一套是租出去的。真正的债台高筑,没关系,当是存钱。但距离财务自由还10万八千里。

    尽管如此,我相信我这条路没走错,但以这个速度我还有差不多20年才能真正达到财务自由。希望你仔细计算才出手。

    另外,本人刚刚升了职,从管技术到管产品,开始要接触销售,以后还有很多东西要向你请教。

    回覆刪除